משה הקיפוד
אוהב את התחום
- הודעות
- 57
- מעורבות
- 3
- נקודות
- 8
שלום!
אחרי כמה שנים טובות עם הרמקול המדפי החובבני שלי החלטתי לקנות רמקולים קצת יותר רציניים..
רכשתי כבלים של QED בהתאם בכדי לקבל תוצאה איכותית .. והם פשוט מסרבים להיכנס לרסיבר שלי (Onkyo TX 8250)
הוצאתי את הפקקים, ניסיתי לדחוף לבפנים את הכבל.. אבל כלום. הם בקוטר של 4 מילימטר ויש להם כמו פס זהב בולט החוצה.. (אני מבין שזה עיצוב שנועד למטרה מסוימת אבל הוא פשוט מונע מהבננה להיכנס - זה נכנס רק קצת וכשאני מנסה להדק את החיבור הכבל נופל ויוצא) כשאני מוזיז את הכבלים הם משמעים צליל מסוים בגלל הפס הזהוב הזה שנראה כאילו הוא מרשרש בתוך הבננה... משהו הזוי.
למען האמת זו פעם ראשונה שאני מנסה לחבר עם בננות, עד היום עבדתי עם כבל חשוף.
בקיצור, מה לעשות עכשיו? שילמתי על זה הון (490 שקל) לשתי כבלים של 2 מטר. יש תקווה להכניס את זה איכשהו? אולי אני עושה משהו לא בסדר? ואם אני עושה הכל טוב והבעיה היא לא בדרך שאני מנסה, אז מה לעשות מכאן? לרכוש חדש בלי בננות? לחתוך את הקיים? לא יודע מה לעשות..
אודה לעזרתכם !!
אחרי כמה שנים טובות עם הרמקול המדפי החובבני שלי החלטתי לקנות רמקולים קצת יותר רציניים..
רכשתי כבלים של QED בהתאם בכדי לקבל תוצאה איכותית .. והם פשוט מסרבים להיכנס לרסיבר שלי (Onkyo TX 8250)
הוצאתי את הפקקים, ניסיתי לדחוף לבפנים את הכבל.. אבל כלום. הם בקוטר של 4 מילימטר ויש להם כמו פס זהב בולט החוצה.. (אני מבין שזה עיצוב שנועד למטרה מסוימת אבל הוא פשוט מונע מהבננה להיכנס - זה נכנס רק קצת וכשאני מנסה להדק את החיבור הכבל נופל ויוצא) כשאני מוזיז את הכבלים הם משמעים צליל מסוים בגלל הפס הזהוב הזה שנראה כאילו הוא מרשרש בתוך הבננה... משהו הזוי.
למען האמת זו פעם ראשונה שאני מנסה לחבר עם בננות, עד היום עבדתי עם כבל חשוף.
בקיצור, מה לעשות עכשיו? שילמתי על זה הון (490 שקל) לשתי כבלים של 2 מטר. יש תקווה להכניס את זה איכשהו? אולי אני עושה משהו לא בסדר? ואם אני עושה הכל טוב והבעיה היא לא בדרך שאני מנסה, אז מה לעשות מכאן? לרכוש חדש בלי בננות? לחתוך את הקיים? לא יודע מה לעשות..
אודה לעזרתכם !!