חיבור אוזניות

  • פותח הנושא פותח הנושא adir221
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

adir221

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

אני רוצה לחבר אוזניות חוטיות לטלוויזיה שלי 32AV700 ואני רוצה לדעת איך
הכנסתי את הפלאג של האוזניות לכניסה בטלוויזה ואני עדיין שומע מהרמקולים שלה
מה אני צריך לעשות כדי לשמוע דרך אוזניות ?

זו הטלוויזיה http://www.toshiba.com.my/product/pr...uctid=32AV700E

 

תבדוק בתפריט האודיו של המסך, אמור להיות כיוון ווליום שונה לאוזניות, זה אומר שאתה מוריד את עוצמת הקול של הרמקולים לאפס ושלוט על ווליום האוזניות באופן נפרד.
 
אתה בטוח ?
כי אמרו לי פה שאני צריך כבל RCA זכר ויציאה 3.5 נקבה
 
תבדוק בתפריט האודיו של המסך, אמור להיות כיוון ווליום שונה לאוזניות, זה אומר שאתה מוריד את עוצמת הקול של הרמקולים לאפס ושלוט על ווליום האוזניות באופן נפרד.

ליאור, שים לב לתשובה שלך ושים לב לתמונה של המוצר!!
 

עקב כך שאני מחפש אחר מתאם 3.5 ל3.5 וללא הצלחה ב 10 חניות אין את הפריט המבוקש אני רוצה לנסות להוציא חיבור מהטלוויזה עצמה

אז איך אני מוציא חיבור לאוזניות מהטלוויזיה עצמה ?
 
איזה מתאם 3.5 - 3.5 אתה מחפש?

אתה צריך RCA STEREO - PL3.5 FEMALE
עולה בסביבות ה20 ש"ח
 

תמונות מצורפות

  • 30s1-01260.jpg
    30s1-01260.jpg
    KB 10.3 · צפיות: 552
אני צריך מתאם כזה כמו בתמונה

קניתי את ה RCA 2 TO 3.5PL אבל ה 3.5 הוא זכר ...

אז איך אני יכול לחבר מהטלוויזיה עצמה ?
 

תמונות מצורפות

  • female%203.jpg
    female%203.jpg
    KB 7 · צפיות: 526
או שתחליף למחבר כמו בתמונה שלי או תקנה מתאם כמו בתמונה שלך...
עדיף כבל אחיד כמו בתמונה שלי...
 
מחר אני יחפש בעוד מקומות את המתאם
בכל מקרה את מה שקניתי כבר פתחתי אז להחזיר אין אפשרות ..
אתה יכול להגיד לי לאיפה אני מחבר בטלוויזיה כדי לשמוע מהאוזניות ?
יש איזהו רכיב שבו אני יכול לשלוט על עוצמת השמע באוזניות ?

תודה לך על העזרה
 
אתה מחבר את המתאם ליציאת AUDIO )FIXED( ושולט על ידי השלט בעוצמה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור