שלום
אני רוצה לחבר אוזניות חוטיות לטלוויזיה שלי 32AV700 ואני רוצה לדעת איך
הכנסתי את הפלאג של האוזניות לכניסה בטלוויזה ואני עדיין שומע מהרמקולים שלה
מה אני צריך לעשות כדי לשמוע דרך אוזניות ?
זו הטלוויזיה http://www.toshiba.com.my/product/pr...uctid=32AV700E

אני רוצה לחבר אוזניות חוטיות לטלוויזיה שלי 32AV700 ואני רוצה לדעת איך
הכנסתי את הפלאג של האוזניות לכניסה בטלוויזה ואני עדיין שומע מהרמקולים שלה
מה אני צריך לעשות כדי לשמוע דרך אוזניות ?
זו הטלוויזיה http://www.toshiba.com.my/product/pr...uctid=32AV700E
