חברה... LG לקחו את המסך מצאו בו בעיה ... והציעו מסך חדש במקום...

  • פותח הנושא פותח הנושא oranili
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oranili

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,
המסך הקודם שלי SL90 שירת אותי כשנתיים... לאחר שנמצא בו פס שחור באמצע המסך נלקח המסך לחי מעבדות ושם קבעו שהם מחליפים אותו למסך חדש אחר במקום לא אותו דגם...
הדגם החדש שהם הציעו לי זה: 47LS460Y
איך הדגם הזה של LG?
אין לו בעיות מיוחדות או משהו?
תודה
 

הדגם נראה בסדר, לא שמעתי תלונות מיוחדות.
 
המפרט שלהם די דומה, אבל צריך לראות את התמונה במציאות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור