שלום לכולם,
המסך הקודם שלי SL90 שירת אותי כשנתיים... לאחר שנמצא בו פס שחור באמצע המסך נלקח המסך לחי מעבדות ושם קבעו שהם מחליפים אותו למסך חדש אחר במקום לא אותו דגם...
הדגם החדש שהם הציעו לי זה: 47LS460Y
איך הדגם הזה של LG?
אין לו בעיות מיוחדות או משהו?
תודה
המסך הקודם שלי SL90 שירת אותי כשנתיים... לאחר שנמצא בו פס שחור באמצע המסך נלקח המסך לחי מעבדות ושם קבעו שהם מחליפים אותו למסך חדש אחר במקום לא אותו דגם...
הדגם החדש שהם הציעו לי זה: 47LS460Y
איך הדגם הזה של LG?
אין לו בעיות מיוחדות או משהו?
תודה