פלזמה זקוק לחוות דעת לגבי פלזמה פנסוניק TH50 PV80

  • פותח הנושא פותח הנושא Mario2009
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mario2009

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
זקוק לחוות דעת לגבי פלזמהפנסוניק TH50 PV80 מרחק צפייה הוא באזור ה 3 וחצי מטר ומאחר שהייתי מרוצה מה42" שרכשתי להוריי
חשבתי לקנות עבורי את ה 50 "

אשמח לקבל חוות דעת לגבי הדגם הנל או אם יש יש דגם אחר שהוא טוב

תודה מראש !
 

זה דגם מוצלח למדי, האם ראית אותו זמין לרכישה ?
סיקרנו באתר את הדגם המחליף - פנסוניק X10
 
קראתי את הסיקור וכעת יש לי שאלה חשובה ....
הבית שאנו גרים בו היינו בית מאוד מואר ( המון חלונות בלגים ללא תריסים )
והילדים רואים המון טלויזיה בשעות היום , האם יש דגם אחר לתנאים אלו ?
 
פלזמה, באופן כללי, תהיה יותר בעייתית בסיטואציה הזו.
 

נראה לי שפלזמה לכשעצמה לא מתאימה לסביבה יותר מידי מוארת.
 
בסביבה כזאת פלזמה זו בעייה ובייחוד ה X10 , יותר טובה בהשתקפויות זו ה hitachi אם כבר פלזמה ובמחירים האלה
 
אני חושב שה PV80 כבר לא ניתנת לרכישה בכל מקרה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור