זכית בדאבל לוטו ב-56,000,000 מיליון ש"ח?

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113


lotto_static_banner.jpg


אחרי שקנית את המכונית שרצית, אז מה היא מערכת השמע, שתקנה לביתך החדש והנפלא?

תומר
 

תמונות מצורפות

  • lotto_static_banner.jpg
    lotto_static_banner.jpg
    KB 33.4 · צפיות: 780
לא מוצא את הכבלים מרוב נשים בבית .
 
מה באמת זכיתי !
כי בתחנה אמרו לי שלא זכיתי בכלום !
סוף סוף משהו טוב קורא לי
 
אה מה זה לא מכוון אישית אליי
מה כולם רואים את זה
בעסה
 

הורס שמחות כרוני

צר לי להרוס שמחות אבל: הסכום שמדובר בו הוא הגרלת הדבל לוטו של השבוע הנוכחי,ברם: בלתי אפשרי לזכות,קרי:ללכת הבייתה, עם סכום הזכייה המלא שכן הוא חייב במס.

על פי תקנה עליה חתום שר האוצר בפועל (בנימין נתניהו) ואשר נכנסה לתוקף באחד בינואר 2015: 49900 ש"ח הראשונים בזכייה פטורים ממס ואילו היתרה חייבת מס בשיעור של 30%.

יוצא איפה שמי שזכה בדבל לוטו כשסכום הזכייה המירבי היה 56 מליון ש"ח, ילך הבייתה ובאמתחתו המחאה על סך: 39214970 ש"ח .... בלבד :).

ועכשיו: תמשיכו לחלום....ולעכל כיצד "הלכו" 16785030 לדוד ישראל ישראלי מקסריה....:) :) :),,,:( :(

מנחם.:אוהב-מאוד:
 
נערך לאחרונה ב:
אני קונה אוסף של כל כלי הנגינה שנבנו אי פעם, כולל כנסיה עם עוגב.
בעודף אני קונה וואפלה.
 
עופר,

לא צריך כנסיה חפש פה באתר (אם אני לא טועה) יש תמונות של משהו מישראל שהתקין עוגב אצלו בסלון הבית בטוח שישמח לעזור לך.
ועד שתברר האם אתה המאושר ששולח לאוצר המחאה על למעלה מ 16 מליון ש"ח כנס בלינק המצ"ב. עוגב נפלא ולא פעם גם ביצועים לא רעים בכלל - מניסיון "במו אוזני שמעתי".

http://allaboutjerusalem.com/he/event/קונצרטים-באוניברסיטה-המורמונית

מנחם.
 

בוקר טוב
היי תומר כאחד שלא מפסיק למלות לוטו לצערי לא זכיתי:עצוב:
כשאני אזכה . אני אקנה מערכת שהרבה זמן רציתי . ולא צריך להשתגע . ואני רוצה להגשים חלום ולהקים חנות . ב"ה מי יודע .
 
AudioNec...
בארמון עם חדר יעודי... :)
 

נערך לאחרונה ב:
בוקר טוב
היי תומר כאחד שלא מפסיק למלות לוטו לצערי לא זכיתי:עצוב:
כשאני אזכה . אני אקנה מערכת שהרבה זמן רציתי . ולא צריך להשתגע . ואני רוצה להגשים חלום ולהקים חנות . ב"ה מי יודע .

ממליץ לך להתחיל לחסוך את הכסף במקום למלא לוטו.
זה יקדם אותך מהר יותר להשגת חלומות מאשר לזרוק את הכסף לפח.
 
משקיע בחדר האזנה יעודי עם אקוסטיקה מושלמת, השדרוג הכי טוב שיש.
 

שלום,

הספקתי לשכוח מהפוסט הזה. הסלון שלי כרגע הוא הוא 28 מטרים, הייתי מאזין לרמקולים פיאגה Master Line Source 2 או 3 Source ומגבר הספק וקדם טרנזיסטורי, או AudioNec Evo 2 בגרסה אקטיבית, מקור שמע הייתי מסתפק בהגל מוהיקן.
 
נערך לאחרונה ב:
שלום,

הספקתי לשכוח מהפוסט הזה. הסלון שלי כרגע הוא הוא 28 מטרים, הייתי מאזין לרמקולים פיאגה Master Line Source 2 או 3 Source ומגבר הספק וקדם טרנזיסטורי, או AudioNec Evo 2 בגרסה אקטיבית, מקור שמע הייתי מסתפק בהגל מוהיקן.

בחירה טובה.
 
לוטו ודאבל לוטו
ההגרלה הקלאסית, המוכרת והאהובה עם הפרסים הגדולים והקסם הגדול. את הטופס ניתן למלא כאן באתר וכן את תוצאות ההגרלה, תוכלו לראות כאן באתר בקלות ובנוחות.
 

אני הייתי הולך למיכאל 845 ונותן לו כמה שהוא צריך שיבנה לי מונובלוקים פרה ופונו מהרכיבים הכי טובים שהוא מוצא, אח״כ מפקיד את ההגברה שמיכאל בנה אצל סרגיי מחולון שיבנה לי סביבם רמקולי שופר שיותאמו להם מהדרייברים הכי טובים שהוא מצליח לגרד
קונה מגיא לנדאו את הטייפ סלילים שלו
ומחבר גם מיקרו סייקי 8000
ונכנס למאורה ולא יוצא חוץ מלאסוף הזמנות של תקליטים וסלילים.
 
צר לי אבל הבחירות שלכם על הפנים.
 
הייתי משקיע במוצר שכולל מגבר, פרה טיונר כמו זה:
https://ksp.co.il/mob/item/62588
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור