בוקר טוב
היי תומר כאחד שלא מפסיק למלות לוטו לצערי לא זכיתי:עצוב:
כשאני אזכה . אני אקנה מערכת שהרבה זמן רציתי . ולא צריך להשתגע . ואני רוצה להגשים חלום ולהקים חנות . ב"ה מי יודע .
שלום,
הספקתי לשכוח מהפוסט הזה. הסלון שלי כרגע הוא הוא 28 מטרים, הייתי מאזין לרמקולים פיאגה Master Line Source 2 או 3 Source ומגבר הספק וקדם טרנזיסטורי, או AudioNec Evo 2 בגרסה אקטיבית, מקור שמע הייתי מסתפק בהגל מוהיקן.
גם הבחירה שלךצר לי אבל הבחירות שלכם על הפנים.