זוג רמקולים נמכר

  • פותח הנושא פותח הנושא shim61
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shim61

אוהב את התחום
הודעות
261
מעורבות
2
נקודות
18
זוג רמקולים נפלא מבית טוב של פרדיים. נשמע מדהים. תוצרת קנדה. שווה כל שקל, קשה למצוא רמקולים באותה רמה במחיר כזה.
דגם Monitor 7
מצב 9 מתוך 10 שמורים בקנאות. תקינים 100%

1500שח
 

נערך לאחרונה ב:
זוג רמקולים נפלא מבית טוב של פרדיים. נשמע מדהים. תוצרת קנדה. שווה כל שקל, קשה למצוא רמקולים באותה רמה במחיר כזה.

1500שח

050-568-04-04

תגיד, איך אתה רוצה למכור?
תן את הדגם של הרמקול
תן את הסדרה (V)
צבע
מצב
בן כמה הרמקול
ותן תמונה/תמונות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור