S shim61 אוהב את התחום הודעות 261 מעורבות 2 נקודות 18 9/4/20 #1 זוג רמקולים נפלא מבית טוב של פרדיים. נשמע מדהים. תוצרת קנדה. שווה כל שקל, קשה למצוא רמקולים באותה רמה במחיר כזה. דגם Monitor 7 מצב 9 מתוך 10 שמורים בקנאות. תקינים 100% 1500שח נערך לאחרונה ב: 13/4/20
זוג רמקולים נפלא מבית טוב של פרדיים. נשמע מדהים. תוצרת קנדה. שווה כל שקל, קשה למצוא רמקולים באותה רמה במחיר כזה. דגם Monitor 7 מצב 9 מתוך 10 שמורים בקנאות. תקינים 100% 1500שח
א איתי ו. חבר משקיען הודעות 2,018 מעורבות 299 נקודות 83 9/4/20 #2 נכתב ע"י shim61: זוג רמקולים נפלא מבית טוב של פרדיים. נשמע מדהים. תוצרת קנדה. שווה כל שקל, קשה למצוא רמקולים באותה רמה במחיר כזה. 1500שח 050-568-04-04 לחץ כדי להרחיב... תגיד, איך אתה רוצה למכור? תן את הדגם של הרמקול תן את הסדרה (V) צבע מצב בן כמה הרמקול ותן תמונה/תמונות
נכתב ע"י shim61: זוג רמקולים נפלא מבית טוב של פרדיים. נשמע מדהים. תוצרת קנדה. שווה כל שקל, קשה למצוא רמקולים באותה רמה במחיר כזה. 1500שח 050-568-04-04 לחץ כדי להרחיב... תגיד, איך אתה רוצה למכור? תן את הדגם של הרמקול תן את הסדרה (V) צבע מצב בן כמה הרמקול ותן תמונה/תמונות