ה m 10x נחת

  • פותח הנושא פותח הנושא 972lior
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

972lior

אוהב את התחום
הודעות
283
מעורבות
153
נקודות
43
20220919_165233.jpg
סוף סוף לאחר המתנה של שנה הגיע המגבר והשלים סט עם ה d10x , הפרה מנורות cl1000 והמג'יקו. עכשיו הברייק אין... כבר נשמע מדהים
 

תתחדש ושתהנה מהם עוד הרבה שנים :בעד:
 
ליאור,
תתחדש ותהנה מהקניות האחרונות :כל-הכבוד:.
 
נראה פצצה ממש!
(מקווה שהקפה טעים)
 

יפה
תתחדש ותהנה!
 
בשעה טובה....
תתחדש ותהנה ליאור.
 
בשעה טובה....
תתחדש ותהנה ליאור.

גם לך נגן תקליטרים / SACD כזה של לקסמן?
 

מרשים מאוד !
תתחדש והמון הנאה.
 

תתחדש
נראה מעולה

מצפה משום מה לרכבת אווירית של הדגם החדש של המגבר :)

אם אני מזהה נכון יש לך רגליות של Isoacoustics Gaia מתחת לS3?
קראתי ביקורות טובות אליהן וגם על השילוב עם המג׳יקו S3
 
תודה, כן הרגליות עושות עבודה בהחלט
 
  • Like
Reactions: web

בוקר טוב ליאור

מעט חורא לי לראות את הקדם על הנגן.
שאלה,
האם הולך להיות בהמשך סטנד ייעודי והפרדה טוטלית בין הרכיבים?
או לפחות מציאת מיקום ייעודי עבור הפרה ?

אוהב את הספייס
יפה מאוד.
 

רק זה חורה לך? ומה עם הרמקולים שתקועים בין ספה למזנון וספה ביניהם..אודיופיליית כרטיס אשראי שחור.
 
נערך לאחרונה ב:
רק זה חורה לך? ומה עם הרמקולים שתקועים בין ספה למזנון וספה ביניהם..אודיופיליית כרטיס אשראי שחור.
התהליך לעולם לא יסתיים, לאט לאט אבל עם התחשבות בצרכי הבית והמשפחה
 

תתחדש!

המיקום של הפרה זמני?
 
שאלתי זאת
ולא נעניתי משום מה.

אולי סוד...
כן, בתכנון מבנה נפרד לפרה
 

תתחדש מראש ליאור

סטנד ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור