ה m 10x נחת

  • פותח הנושא פותח הנושא 972lior
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תתחדש! הכול פגז!
 
התהליך לעולם לא יסתיים, לאט לאט אבל עם התחשבות בצרכי הבית והמשפחה
תודה על התשובה העניינית ויפה שישנה מודעות.
 

שחררו מהבנאדם אנשים.
מה הבעיה פשוט לסיים את זה בברכות ולא להיכנס לורידים??
מה איכפת לכם איפה הוא מיקם הרמקול או למה מכשיר על מכשיר. בניית מערכת זה תהליך וזה מעולם לא נגמר. כל שלב בחיים מגיע עם אתגרים שונים.
 
תתחדש
נראה סוף
אפשר תמונה על הקיר עם הציור?
נראה ממש יפה גם הקיר וגם הציור
 

תתחדש ליאור.
אחלה סטאפ
 
תתחדש ותהנה.
סט חלומי מבית לקסמן.
תודה, זה היה ב 2022, בדיוק היום נחת שדרוג משמעותי מאד, צילומים בהמשך
 

תודה, זה היה ב 2022, בדיוק היום נחת שדרוג משמעותי מאד, צילומים בהמשך
מתי אתה מוכר לי את הקדם מגבר הזה?
תתחדש ;)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור