התקנת טלוויזית אולד

  • פותח הנושא פותח הנושא tidan39
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

התעקשתי כמה פעמים ומנהל ההתקנות חוזר ואומר שאין פגיעה במסך והוא תקין ועובד.
 

והוא לא שבור במקום שמסומן בריבוע מכיוון שהגב הוא ממתכת אלא שרוט.
 
אם הגב היה שבור היו מחליפים מסך בלי לחשוב פעמיים.
 
אולי פשוט תברר במועצה לצרכנות.

 

נערך לאחרונה ב:
השריטות נגרמו על ידי המתקינים וזה מתועד אצלם וגם אצלי אבל הם לא מוכנים להחליף מסך מכיוון שאין פגיעה פיזית במסך עצמו אלא בגב שלו והוא עובד והכל תקין.
אתה לא אמור לקבל תשובה כזאת, לא מבחינת נזק פוטנציאלי כפי שכתב תמיר (גם אם הסיכוי קטן) ולא מבחינה אסטטית.
אולי פשוט תברר במועצה לצרכנות.
רעיון לא רע בכלל. כנראה שאתה לא הראשון שנדרש לסוגיה הזו.

אם אתה נכון לפשרה שתועיל לשני הצדדים, דרוש מהם הארכת אחריות:
אתה תנהל את הסיכון שנגרם נזק מעבר לקוסמטי, והם ימנעו מלהחליף מסך יקר בגלל שריטות מאחורה.
רועי
 
נערך לאחרונה ב:
מנהל ההתקנות חוזר ואומר שזה נזק קוסמטי בלבד בגב המסך (כמה שריטות קלות) והם לוקחים אחריות על זה שאין פגיעה או מעיכה במסך והוא תקין לכן הם לא מוכנים להחליף אותו השאלה אם כך הם נוהגים עם כל הלקוחות שלהם במקרה כמו שלי.
 
אחי אל תיעלב אבל אתה לא מתייחס להצעות שלנו וסתם מדבר איתו בלי להתעקש על כלום .
 

לא נעלב אחי, התעקשתי כמה פעמים לקבל פיצוי שלחתי להם כמה מיילים וגם התקשרתי אליהם וזאת תשובתו:

היי

אין פה עניין של פיצוי יש שריטה קלה והכול בסדר לוקחים אחריות

שלחתי לך מייל בנושא
 
אז תקרא טוב:

מגיע לך מוצר חדש גם קוסמטית, לא רק חדש מבחינת תקינות. תשאל אותו מה יקרה כשתרצה למכור את המסך והקונה לא יסכים לקנות כי הוא שרוט כי הוא נפל בעת ההתקנה? מי יפצה אותך אז?

תשאל אותו במה מתבטאת האחריות שהוא לוקח? זה סתם מילים. לקחת אחריות זה אומר או שיאריך לך משמעותית את האחריות, אם זה נשמע לך, כמו שהציע רועי, או שיתן לך מסך חדש קוסמטית. במקרה הגרוע תאיים שתפנה למועצה לצרכנות ושאתה כבר מפרסם את העניין כמו שהוא בפורומים של לקוחות.

זה השנקל שלי, אין לי עוד מה להציע לך. מצד שני אל תיקח קשה, כנראה הנזק רק קוסמטי ואם לא מתאים לך להתעקש מולו גם סבבה, רק תשלים עם כך וזהו.
 
אני מדגיש שהוא לא נפל בעת ההתקנה פשוט הוא השתחרר מהמתקן מכיוון שמתקין אחד הניח אותו כמו שצריך בצד אחד והמתקין השני לא הניח אותו כמו שצריך בצד השני לכן הוא השתחרר וקיבל כמה שריטות בריבוע של הנישה שמיועדת להצמדה על הקיר והם תפסו את המסך מיד ולאחר מכן הניחו אותו כמו שצריך על המתקן.
 

אני חושב שאם תשגע את שירות הלקוחות כמו שאתה משגע את הפורום - יחליפו לך לטלוויזיה חדשה רק בשביל שתניח להם..
 
אם היית במקומי היית מניח להם ונשאר עם הטלוויזיה?
 
ערב טוב, אתם חושבים שאם הייתי עוצר את המתקינים ברגע שזה קרה היו מחליפים לי למסך חדש?
 

ניג'ס -אחד שמנג'ס (=מנדנד, אם אתה צעיר מכדי להכיר).
ולמה הרווחת את הטייטל הזה?
סיפרת מה קרה. סה"כ ברמת "לא נעים, לא נורא". לא ביג דיל. כתבו לך פה - זכותך להתעקש. עוד כתבו - אם מתאים לך להחליק את זה ולשחרר - שחרר.

נראה שלא מתאים לך להתעקש, אבל קשה לך לשחרר...
נראה שאתה מבקש מהפורום חותמת כשרות של "לא יצאתי פראייר".

אז קבל: לא יצאת פראייר, הכל טוב, שים סרט סבבה ותהנה מהמסך, החיים יפים (ואם הם דווקא קשים אז סרט טוב יעזור לברוח קצת)...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור