התקנת טלוויזית אולד


tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
ערב טוב, שאלה התקינו לי ביום חמישי טלוויזיה lg oled 77 g2 היא ממוקמת בחדר בצורה גבוהה ברגע ההתקנה שהמתקינים הניחו אותה על המתקן צד אחד ישב טוב והצד השני לא וכתוצאה מכך היא השתחררה מהמתקן והמתקינים תפסו אותו בזמן לפני שהיא נפלה וכתוצאה מכך בפלסטיק האחורי שלה בחלק העליון שמיועד לנישה בקיר נוצרו כמה סימנים מהמתקן אם הייתם נמצאים באותה סיטואציה במקומי הייתם דורשים החלפה לטלוויזיה חדשה או שלא מתייחסים לסימנים הללו מכיוון שהם נמצאים בחלק האחורי של הטלוויזיה ולא רואים אותם?
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
806
מעורבות
179
נקודות
43
שאלה טובה.
אם זה רק סימן בפלסטיק האחורי, אזי לא הייתי עושה מזה עניין.
אם אתה חושד שיתכן שבאירוע יתכן ונגרם נזק פוטנציאלי , הייתי שוקל לבקש החלפתה, או לכל היותר פונה לשירות כדי שיתועד שאכן אירע כזה אירוע באותה העת.
אחרי הכל, מדובר בטלוויזיה יקרה ורגישה.
מה אתה בחרת לעשות?
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
בחרתי להשאר עם הטלוויזיה במצב הזה מכיוון שהסימנים נמצאים בחלק האחורי שלה ולא רואים אותם ודיברתי עם נציג של lg והוא דיבר עם המתקין והכל מתועד אצלם שאם בעתיד יקרה משהו אז הם יבחנו את הנושא אם יש קשר בין מה שקרה לבין בעיה פוטנצילית שנגיד אם תקרה בעתיד.
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
יצרו איתי קשר מ- ח.י הסבירו לי שבעיקרון אם היה פגם בפרונט של המסך או מעיכה כלשהי היו מחליפים מיד ובגלל שזה רק כמה סימנים מאחורי המסך ולא רואים אותם אז לא מחליפים היית מקבל תשובה כזאת או דורש בכל זאת החלפה לטלוויזיה חדשה?
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
למה התכוונת שרשמת נזק פוטנציאלי?
ולפי דעתך אם המתקין היה יודע שיגרם נזק כלשהי לטלוויזיה בעתיד בגלל המקרה הוא היה תולה אותה בכל זאת או מחליף לחדשה?
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
806
מעורבות
179
נקודות
43
למה התכוונת שרשמת נזק פוטנציאלי?
ולפי דעתך אם המתקין היה יודע שיגרם נזק כלשהי לטלוויזיה בעתיד בגלל המקרה הוא היה תולה אותה בכל זאת או מחליף לחדשה?
התכוונתי שלעיתים זעזוע שחווה המסך, עלול פוטנציאלית גם להשפיע על הפנים שלו.
לדוגמא, המסך לא אמור לחוות לחץ חזק על פניו, אם לצורך תפיסת הטלוויזיה שניה לפני שהיא נופלת, הטכנאים לחצו על קידמת המסך בחוזקה כאשר ניסו לתפוס אותו, אולי גם נגרם לו שבר מיקרוני שכעט אינך רואה אותו, אבל בעתיד הוא עלול להתפתח לשבר נראה. זו כמובן רק השערה.

מכיוון שהמתקין אינו טכנאי, הוא גם לא יכול לדעת מהו הנזק שהיה עלול להיגרם לטלוויזיה מהאירוע שאתה מתאר.
כל מטרתו היא להתקין לך הטלוויזיה במהירות האפשרית, לשביעות רצונך ולהמשיך להתקנה הבאה.
מקווה שתקבל את ההחלטה הנכונה בשבילך.
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
תודה רבה על העזרה!
 

נערך לאחרונה ב:

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
תלחצו בבקשה על הריבועים ואז יפתחו לכם התמונות עם הסימנים מאחורי המסך ותגידו לי מה הייתם עושים במצב כזה?
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
806
מעורבות
179
נקודות
43
ממה נגרם מה שנראה כמו חתך עמוק בתוך הריבוע שסימנת?
תוכל לעשות עליו זום?
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
דיברתי עם ח.י אלקטרוניקה בקשר למקרה וזאת תשובתו של מנהל ההתקנות:

היי

ראיתי את התמונות ושוחחתי עם המתקין ושוחחתי איתך על הנושא

אני מחדד אין פה פגם שמצריך החלפת מסך אך אני מאשר שזה נגרם כתוצאה מההתקנה כנראה סימן שאפשר לנקות.

תשובה לגיטימית בעינכם?
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
806
מעורבות
179
נקודות
43
אני לא הייתי מוותר כ"כ מהר. המקום שהקפת בריבוע כולל חתך עמוק בגב הטלוויזיה.
לא כך אמורה להתקבל טלוויזיה G2.
ככל שאני מבין, מטרתו של מנהל ההתקנות רק להצניע האירוע שנגרם על ידי איש צוות שלו, ובכל מקרה הוא לא אמור להיות גורם מחליט בנושא האם להחליף לך מסך או לא.
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
אז למי לפנות בנושא?
הוא טוען שאין לזה השפעה על המסך ולכן הם לא מחליפים.
וזאת תשובתו במייל
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_2022-12-04-12-03-05-631_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2022-12-04-12-03-05-631_com.google.android.gm.jpg
    KB 79 · צפיות: 31

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
806
מעורבות
179
נקודות
43
לשירות הלקוחות.
בהנחה שזה אכן נגרם על ידי המתקינים, להבנתי אתה לא אמור לקבל טלוויזיה עם גב כזה.
LG.jpg
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
דיברתי עם שירות הלקוחות והפנו אותי למנהל התקנות וזאת תשובתו:

היי
בוקר אור
אני מאשר כי הסריטה הקלה נוצרה מההתקנה
החברה לוקחת אחריות
אני חוזר אומר שאין נזק פיזי במסך והמסך תקין .
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
השריטות נגרמו על ידי המתקינים וזה מתועד אצלם וגם אצלי אבל הם לא מוכנים להחליף מסך מכיוון שאין פגיעה פיזית במסך עצמו אלא בגב שלו והוא עובד והכל תקין.
 

omi

חבר משקיען
הודעות
860
מעורבות
408
נקודות
63
תגיד להם שקנית מסך חדש ומגיע לך מסך חדש ולא שרוט, ואם תרצה למכור אותו ולא ירצו לקנות בגלל השריטות?
אם הם לוקחים אחריות אז שיחליפו לך לחדש ולא שרוט
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
שוב אני אומר הם לא מחליפים מכיוון שהפגיעה היא לא במסך עצמו אלא בגב שלו ואין לזה השפעה על המסך.
 

tidan39

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
6
אלה התשובות שקיבלתי ממנהל ההתקנות.
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_2022-12-05-09-19-35-693_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2022-12-05-09-19-35-693_com.google.android.gm.jpg
    KB 73.3 · צפיות: 34
  • Screenshot_2022-12-04-12-03-05-631_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2022-12-04-12-03-05-631_com.google.android.gm.jpg
    KB 79 · צפיות: 30

omi

חבר משקיען
הודעות
860
מעורבות
408
נקודות
63
ואם הגב היה שבור? או שתתעקש או שתישאר עם המסך השרוט.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור