שלום לכולם,
שבוע הבא אני מתכוון לקנות את הטלויזיה LG60UR (סקרלט) 37 אינץ', ויש לי כמה דברים שאני מעוניין לדעת לפני שאני ארכוש אותה.
הטלויזיה היא HD Ready, וחלק מהשימוש שלי בה יהיה למטרת צפיה בתכני בלו ריי. יש לי PS3 בעל כונן בלו ריי מובנה, ככה שאני חושב שאני אנצל אותו לא רק למשחקים אלא גם לסרטים באכות גבוהה.
הרבה אנשים אמרו לי שכדאי לי לקנות HDFULL, בגלל הצפיה בסרטי בלו ריי, רציתי לדעת אם יש אמת בדבריהם? ועוד יותר חשוב, האם אני אראה הבדל משמעותי בסרטים שנראה לעיין?
תודה רבה.
שבוע הבא אני מתכוון לקנות את הטלויזיה LG60UR (סקרלט) 37 אינץ', ויש לי כמה דברים שאני מעוניין לדעת לפני שאני ארכוש אותה.
הטלויזיה היא HD Ready, וחלק מהשימוש שלי בה יהיה למטרת צפיה בתכני בלו ריי. יש לי PS3 בעל כונן בלו ריי מובנה, ככה שאני חושב שאני אנצל אותו לא רק למשחקים אלא גם לסרטים באכות גבוהה.
הרבה אנשים אמרו לי שכדאי לי לקנות HDFULL, בגלל הצפיה בסרטי בלו ריי, רציתי לדעת אם יש אמת בדבריהם? ועוד יותר חשוב, האם אני אראה הבדל משמעותי בסרטים שנראה לעיין?
תודה רבה.