התלבטות, HD Ready או HDFULL.

  • פותח הנושא פותח הנושא Acejin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Acejin

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

שבוע הבא אני מתכוון לקנות את הטלויזיה LG60UR (סקרלט) 37 אינץ', ויש לי כמה דברים שאני מעוניין לדעת לפני שאני ארכוש אותה.

הטלויזיה היא HD Ready, וחלק מהשימוש שלי בה יהיה למטרת צפיה בתכני בלו ריי. יש לי PS3 בעל כונן בלו ריי מובנה, ככה שאני חושב שאני אנצל אותו לא רק למשחקים אלא גם לסרטים באכות גבוהה.

הרבה אנשים אמרו לי שכדאי לי לקנות HDFULL, בגלל הצפיה בסרטי בלו ריי, רציתי לדעת אם יש אמת בדבריהם? ועוד יותר חשוב, האם אני אראה הבדל משמעותי בסרטים שנראה לעיין?

תודה רבה.
 

זה תלוי במרחק צפיה, למשל ממרחק 3 מטר כנראה שלא תבחין ממש בהבדל בין HD READY ל- FULL HD על מסך 37".
 
המרחק צפיה אצלי הוא 3.60 מטר, זה אומר שאני לא ארגיש הבדל באיכות בסרטי בלוריי?

שוב, תודה רבה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור