התלבטות לגבי סטרימר דאק אשמח להכוונה

  • פותח הנושא פותח הנושא ron123123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

כן וגם מחיר מלא.
תשמע אני מתלבט יש עוד הפרש של 10000 שקל בערך מ ה aurender a1000 וה hifirose151 .
אני לא מצליח להבין אבל איך עושים איתו הזרמה.
נניח אני מחבר אותו רק למחשב ב usb b ושומע תכנים דרך המחשב זה נראה לך יהיה יותר טוב מאשר עם אחד הסטרימרים שרשמתי?
 

השאלה איך מחברים את זה שזה יופיע במחשב,חיברתי כבל hdmi לחיבור i2s בדאק ואת הצד השני לכרטיס מסך במחשב.
אבל לא הופיעה לי האפשרות לשנות מ usb ל i2s. מה פיספסתי בדרך?
מפורט מאד זה טוב,אני אוהב.
רקע שחור כמו ב ווים אולטרה עם תדי פרדו ?
אפשר להזרים ממנו שירים?זה דאק?או סטרימר?
וואי וואי
ממש ממש לא מומלץ
הכבל זהה
הפרוטוקול שונה לחלוטין
אין למחשב יציאת I2S
אין גם דרייבר ב windows
זה מיועד לחיבור סטרימר שיש לו יציאה כזו לדאק שלך

והאמת מתן צודק
אם תקשיב לי תיתקע עם אותו סטאפ שנים
 
עדיף Jplay על Roon - פחות פיט׳צרים אבל איכות סאונד טובה יותר. לא צריך גם מחשב יחודי. רק צריך סטרימר תומך ב- UPnP / DLNA. גם זול יותר.
לי יש את שניהם ולא מצאתי שום הבדל בסאונד
מה שכן אני מעדיף roon הרבה יותר
 
וואי וואי
ממש ממש לא מומלץ
הכבל זהה
הפרוטוקול שונה לחלוטין
אין למחשב יציאת I2S
אין גם דרייבר ב windows
זה מיועד לחיבור סטרימר שיש לו יציאה כזו לדאק שלך

והאמת מתן צודק
אם תקשיב לי תיתקע עם אותו סטאפ שנים
אז בעצם אני משתמש ב i2s בין ה דאק לסטרימר,הכבל שיחבר ביניהם זה כבל hdmi ? או שיש כבל אחר לחיבור i2s ?
חחח הכל טוב אנחנו פה מתייעצים ולומדים מאלו עם הניסיון.
 

אז בעצם אני משתמש ב i2s בין ה דאק לסטרימר,הכבל שיחבר ביניהם זה כבל hdmi ? או שיש כבל אחר לחיבור i2s ?
חחח הכל טוב אנחנו פה מתייעצים ולומדים מאלו עם הניסיון.
כן
המחבר HDMI אבל האות עליו שונה
מתוך wikipedia:
I2S, or Inter-IC Sound, is a serial, synchronous communication protocol for transmitting digital audio data between integrated circuits (ICs) in an electronic device

בעברית פשוטה ממשק לחיבור בין ציפים על מעגל מודפס
מיועד למרחקים של סנטימטרים בודדים

למה יש אותו בדאקים וסטרימרים ? גימיק למצוץ עוד כמה אלפי ש"ח

טכנית - לא יכול להיות הבדל
אם מישהו שומע הבדל - לא מתווכח איתו , זה יכול להגיע מאיזו התערבות שעושים בסאונד או תופעה אחרת
חג שמח
 
נניח אני מחבר אותו רק למחשב ב usb b ושומע תכנים דרך המחשב זה נראה לך יהיה יותר טוב מאשר עם אחד הסטרימרים שרשמתי?
בהחלט כן.
 

כן
המחבר HDMI אבל האות עליו שונה
מתוך wikipedia:
I2S, or Inter-IC Sound, is a serial, synchronous communication protocol for transmitting digital audio data between integrated circuits (ICs) in an electronic device

בעברית פשוטה ממשק לחיבור בין ציפים על מעגל מודפס
מיועד למרחקים של סנטימטרים בודדים

למה יש אותו בדאקים וסטרימרים ? גימיק למצוץ עוד כמה אלפי ש"ח

טכנית - לא יכול להיות הבדל
אם מישהו שומע הבדל - לא מתווכח איתו , זה יכול להגיע מאיזו התערבות שעושים בסאונד או תופעה אחרת
חג שמח
הבנתי אותך,בסדר גמור אשאר עם הכבל usb b מהמחשב לדאק הכי טוב חחח בלי כאבי ראש.
חג שמח :) תודה על העזרה !
 
אליפות .אני בהתלבטות בין שלושת הדגמים האלו.
ראיתי ביוטיוב שב 502 אפשר לשנות סאונד כזה יותר חם או יותר קר.
גם ב 501 אפשר?
וראיתי אפילו שיש למכשיר הזה כיול,זה אני מבין כי הייתי בתחום הקולנוע ביתי.
מוצר קטלני נראה לי
 
אליפות .אני בהתלבטות בין שלושת הדגמים האלו.
ראיתי ביוטיוב שב 502 אפשר לשנות סאונד כזה יותר חם או יותר קר.
גם ב 501 אפשר?
וראיתי אפילו שיש למכשיר הזה כיול,זה אני מבין כי הייתי בתחום הקולנוע ביתי.
מוצר קטלני נראה לי
501 וה 502 זהים לחלוטין מכל בחינה טכנית מלבד מחבר לאוזניות נוסף או משהו כזה .. זניח

501 4ch שיש אצל רג'ואן הוא הגרסא האחרונה של 501 ויש הטוענים גם נשמע טוב יותר.
(אני לא יודע כי לא היה לי או שמעתי את ה 501 הרגיל)

יש dsp לכיול חדר אבל אין מכשיר כיול כגון מיקרופון חיצוני .. וזו התלונה היחידה שלי בנוגע ל 501/502
הובטחו כל מיני דברים אבל בנתיים לא היה שום עידכון firmware ב 3 שנים האחרונות.
 

501 וה 502 זהים לחלוטין מכל בחינה טכנית מלבד מחבר לאוזניות נוסף או משהו כזה .. זניח

501 4ch שיש אצל רג'ואן הוא הגרסא האחרונה של 501 ויש הטוענים גם נשמע טוב יותר.
(אני לא יודע כי לא היה לי או שמעתי את ה 501 הרגיל)

יש dsp לכיול חדר אבל אין מכשיר כיול כגון מיקרופון חיצוני .. וזו התלונה היחידה שלי בנוגע ל 501/502
הובטחו כל מיני דברים אבל בנתיים לא היה שום עידכון firmware ב 3 שנים האחרונות.
אז איך מבצעים כיול בעצם בלי מיקרופון?
ו 4ch הכוונה ל 4 ערוצים ? מזה אומר?
אמורים להיות 2 ערוצים לסטריאו ובזה יש כפול?זה נותן משהו?
ותגיד אפשר לשחק עם הסאונד ,להגדיר ליותר קר/חם ?
 
אז איך מבצעים כיול בעצם בלי מיקרופון?
ו 4ch הכוונה ל 4 ערוצים ? מזה אומר?
אמורים להיות 2 ערוצים לסטריאו ובזה יש כפול?זה נותן משהו?
ותגיד אפשר לשחק עם הסאונד ,להגדיר ליותר קר/חם ?
עם מדידות של חלל האזנה שלך

יותר מידע פה:

כן, 4 ערוצים.. אין לזה שימוש אלה אם כן דניאל וייס יוציא עידכון שעושה איתם משהו.

לא .. לפחות לא בצורה שאתה מתאר.
אפשר לשחק עם הסאונד דרך ה DSP's.
 
עם מדידות של חלל האזנה שלך

יותר מידע פה:

כן, 4 ערוצים.. אין לזה שימוש אלה אם כן דניאל וייס יוציא עידכון שעושה איתם משהו.

לא .. לפחות לא בצורה שאתה מתאר.
אפשר לשחק עם הסאונד דרך ה DSP's.
נחמד מאד נראה יופי של מוצר וגם קומפקטי.
תהנה ממנו :)
 

יש עכשיו סטרימר דאק Lumin S1 למכירה בלוחות. אם המחיר אטרקטיבי לך על זה בלי לחשוב פעמיים.
כן ראיתי משהו,איך המכשיר הזה ?
הוא טוב יותר מ ה aurender a 1000 ? או ה hifirose 151 ?
לפי איך יודעים מה סטרימר דאק טוב ? רק לנסות בבית בחדר האזנה לא ?
 
לי יש את שניהם ולא מצאתי שום הבדל בסאונד
מה שכן אני מעדיף roon הרבה יותר
כנראה שזה תלוי בסטרימר או בשאר המערכת. אני שומע הבדל, למרות שהבדל קטן.
 

צודק
תלוי גם באוזן של המאזין
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור