H haskia1 חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 0 31/10/08 #1 בוקר טוב, אני מתלבט בין דגם של סוני KDL 40L4000 40 אינץ' יציאת SCART ו FULL HD לבין SHARP דגם A33M אינץ' 37 HD READY בלי יציאת SCART . מרחק הצפייה 3.5 שימוש 40% פליסטיישן והשאר טלוויזיה. הייתה לי פלזמה פנסוניק 42 PH10 שהחזרתי בגלל בעיית השתקפות.
בוקר טוב, אני מתלבט בין דגם של סוני KDL 40L4000 40 אינץ' יציאת SCART ו FULL HD לבין SHARP דגם A33M אינץ' 37 HD READY בלי יציאת SCART . מרחק הצפייה 3.5 שימוש 40% פליסטיישן והשאר טלוויזיה. הייתה לי פלזמה פנסוניק 42 PH10 שהחזרתי בגלל בעיית השתקפות.
D dvirkatz אוהב את התחום הודעות 144 מעורבות 0 נקודות 0 31/10/08 #2 SONY. סקארט זו יציאה חשובה וגם הטלויזיה FHD וגם היא תתאים מאוד לפלייסטיישן
אורי_ו כתב האתר צוות האתר הודעות 12,760 מעורבות 315 נקודות 83 31/10/08 #3 בגדול הסוני נותנת יותר אופציות. השאלה היא כמובן המראה שלה ואיך התמונה. טלויזיה יש לקנות בצפיה בה.
H haskia1 חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 0 31/10/08 #4 ואין בעיה עם זה שיש לי יס MAX שמשדר רגיל ולא FHD?