התלבטות בין SHARP ל SONY

  • פותח הנושא פותח הנושא haskia1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

haskia1

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
בוקר טוב,
אני מתלבט בין דגם של סוני KDL 40L4000 40 אינץ' יציאת SCART ו FULL HD לבין SHARP דגם A33M אינץ' 37 HD READY בלי יציאת SCART . מרחק הצפייה 3.5 שימוש 40% פליסטיישן והשאר טלוויזיה. הייתה לי פלזמה פנסוניק 42 PH10 שהחזרתי בגלל בעיית השתקפות.
 

SONY.
סקארט זו יציאה חשובה וגם הטלויזיה FHD וגם היא תתאים מאוד לפלייסטיישן
 
בגדול הסוני נותנת יותר אופציות.
השאלה היא כמובן המראה שלה ואיך התמונה.
טלויזיה יש לקנות בצפיה בה.
 
ואין בעיה עם זה שיש לי יס MAX שמשדר רגיל ולא FHD?
 

קודם לך תראה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור