I iron25 חבר אתר הודעות 18 מעורבות 0 נקודות 0 11/8/08 #1 ערב טוב, אני מתלבט בין הפלזמות הבאות (42") Q91 של סמסונג A450 של סמסונג PV70 של פנסוניק מה המלצתכם? אני שומע רבות וטובות על הQ91 ואני קצת מפחד ללכת על הדגם החדש מכיוון שאין עליו עדיין מספיק חוו"ד. תודה
ערב טוב, אני מתלבט בין הפלזמות הבאות (42") Q91 של סמסונג A450 של סמסונג PV70 של פנסוניק מה המלצתכם? אני שומע רבות וטובות על הQ91 ואני קצת מפחד ללכת על הדגם החדש מכיוון שאין עליו עדיין מספיק חוו"ד. תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 12/8/08 #2 מדובר בדגמים טובים (אם כי לא יצא לנו להתרשם מהסמסונג החדשה לעומק). האם ראית את הפנסוניק מול הסמסונג במציאות?
מדובר בדגמים טובים (אם כי לא יצא לנו להתרשם מהסמסונג החדשה לעומק). האם ראית את הפנסוניק מול הסמסונג במציאות?
U uzidafna חבר אתר הודעות 22 מעורבות 0 נקודות 0 12/8/08 #3 panasonic pv70 הQ91דגם חולף המחליף שלו ps450 ,מצפייה במסכים אלו לדעתי הפנסוניק יותר טובה.
I iron25 חבר אתר הודעות 18 מעורבות 0 נקודות 0 12/8/08 #4 ראיתי את ה V70 והA450 ההבדל הגדול לטובת הפנסוניק היה שאנשים בתמונה נראו "טבעיים" יותר לעומת הסמסונג שנראו "שמנים" יותר. האם יכול להיות שזה עניין של כיול?
ראיתי את ה V70 והA450 ההבדל הגדול לטובת הפנסוניק היה שאנשים בתמונה נראו "טבעיים" יותר לעומת הסמסונג שנראו "שמנים" יותר. האם יכול להיות שזה עניין של כיול?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 13/8/08 #5 זה ענין של מצבי מתיחת תמונה. האם מדובר היה בשידור טלוויזיה? אגב, לשני המסכים יצאו כבר דגמים מחליפים, גם לפנסוניק יצא דגם PV80
זה ענין של מצבי מתיחת תמונה. האם מדובר היה בשידור טלוויזיה? אגב, לשני המסכים יצאו כבר דגמים מחליפים, גם לפנסוניק יצא דגם PV80