התלבטות בין פלזמות

  • פותח הנושא פותח הנושא iron25
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

iron25

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
ערב טוב,
אני מתלבט בין הפלזמות הבאות (42")
Q91 של סמסונג
A450 של סמסונג
PV70 של פנסוניק

מה המלצתכם? אני שומע רבות וטובות על הQ91 ואני קצת מפחד ללכת על הדגם החדש מכיוון שאין עליו עדיין מספיק חוו"ד.
תודה
 

מדובר בדגמים טובים (אם כי לא יצא לנו להתרשם מהסמסונג החדשה לעומק).
האם ראית את הפנסוניק מול הסמסונג במציאות?
 
panasonic pv70

הQ91דגם חולף המחליף שלו ps450 ,מצפייה במסכים אלו לדעתי הפנסוניק יותר טובה.
 
ראיתי את ה V70 והA450

ההבדל הגדול לטובת הפנסוניק היה שאנשים בתמונה נראו "טבעיים" יותר לעומת הסמסונג שנראו "שמנים" יותר.
האם יכול להיות שזה עניין של כיול?
 

זה ענין של מצבי מתיחת תמונה.
האם מדובר היה בשידור טלוויזיה?
אגב, לשני המסכים יצאו כבר דגמים מחליפים, גם לפנסוניק יצא דגם PV80
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור