התחדשתי

  • פותח הנושא פותח הנושא ZEEV78
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ZEEV78

חבר משקיען
הודעות
1,130
מעורבות
349
נקודות
83
מרנץ 7013, פעם נוספת, תודה לאודיו קלאב על העזרה והשירות.
images (29).jpeg
[A

המלצות לגבי מייצב זרם כדי לשמור עליו (במחיר סביר) יתקבלו בברכה.
 

תמונות מצורפות

  • images (29).jpeg
    images (29).jpeg
    KB 14.2 · צפיות: 388
נערך לאחרונה ב:
איפה שאר המערכת
 
תתחדש
 

איפה שאר המערכת

אין לי כרגע תמונות והרסיבר עוד לא אצלי. רמקולים: JBL STUDIO L820 קידמיים/אחוריים וסנטר JBL LC2. בקרוב יהיה גם סאב ברמה גבוהה ואני מתלבט לגבי שקועי תיקרה בשביל האטמוס.
 

תתחדש ושתהנה ממנו :בעד:
 

תהנה מהקנייה והחוויה האינסופית
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור