Z ZEEV78 חבר משקיען הודעות 1,130 מעורבות 349 נקודות 83 14/6/20 #1 מרנץ 7013, פעם נוספת, תודה לאודיו קלאב על העזרה והשירות. [A המלצות לגבי מייצב זרם כדי לשמור עליו (במחיר סביר) יתקבלו בברכה. תמונות מצורפות images (29).jpeg KB 14.2 · צפיות: 388 נערך לאחרונה ב: 14/6/20
מרנץ 7013, פעם נוספת, תודה לאודיו קלאב על העזרה והשירות. [A המלצות לגבי מייצב זרם כדי לשמור עליו (במחיר סביר) יתקבלו בברכה.
איציק ירקוני צוות האתר צוות האתר הודעות 4,201 מעורבות 1,120 נקודות 113 14/6/20 #5 זאב תתחדש ותהה. שמחתי לעזור.
Z ZEEV78 חבר משקיען הודעות 1,130 מעורבות 349 נקודות 83 14/6/20 #6 נכתב ע"י איציק ירקוני: זאב תתחדש ותהה. שמחתי לעזור. לחץ כדי להרחיב... לא שכחתי אותך , תודה על העזרה.
Z ZEEV78 חבר משקיען הודעות 1,130 מעורבות 349 נקודות 83 14/6/20 #7 נכתב ע"י itz56: איפה שאר המערכת לחץ כדי להרחיב... אין לי כרגע תמונות והרסיבר עוד לא אצלי. רמקולים: JBL STUDIO L820 קידמיים/אחוריים וסנטר JBL LC2. בקרוב יהיה גם סאב ברמה גבוהה ואני מתלבט לגבי שקועי תיקרה בשביל האטמוס.
נכתב ע"י itz56: איפה שאר המערכת לחץ כדי להרחיב... אין לי כרגע תמונות והרסיבר עוד לא אצלי. רמקולים: JBL STUDIO L820 קידמיים/אחוריים וסנטר JBL LC2. בקרוב יהיה גם סאב ברמה גבוהה ואני מתלבט לגבי שקועי תיקרה בשביל האטמוס.