התחדשתי והשלמתי את הסט עם יחידת פרה מדגם LUXMAN C10X


3 SE
+ 3 XLR
זה בהחלט לא הרבה.
הכי חשוב שזה מספיק לך.

מנורות?
כי ערן אוהב יותר.
שלא נגיד - כי זה פשוט נשמע יותר טוב (בום בום פיצוצי מלחמה :D:D:D)
 
3 SE
+ 3 XLR
זה בהחלט לא הרבה.
הכי חשוב שזה מספיק לך.

מנורות?
כי ערן אוהב יותר.
שלא נגיד - כי זה פשוט נשמע יותר טוב (בום בום פיצוצי מלחמה :D:D:D)
נשמע יותר טוב?
פחות דיטל
פחות שקט
 

לא מסכים.
אבל העיקר שאתה אוהב - זו מערכת בשבילך :אצבע מורמת
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור