Croc חבר משקיען הודעות 660 מעורבות 160 נקודות 43 14/7/25 #21 3 SE + 3 XLR זה בהחלט לא הרבה. הכי חשוב שזה מספיק לך. מנורות? כי ערן אוהב יותר. שלא נגיד - כי זה פשוט נשמע יותר טוב (בום בום פיצוצי מלחמה )
3 SE + 3 XLR זה בהחלט לא הרבה. הכי חשוב שזה מספיק לך. מנורות? כי ערן אוהב יותר. שלא נגיד - כי זה פשוט נשמע יותר טוב (בום בום פיצוצי מלחמה )
איציק ירקוני צוות האתר צוות האתר הודעות 4,201 מעורבות 1,120 נקודות 113 14/7/25 #22 נכתב ע"י Croc: 3 SE + 3 XLR זה בהחלט לא הרבה. הכי חשוב שזה מספיק לך. מנורות? כי ערן אוהב יותר. שלא נגיד - כי זה פשוט נשמע יותר טוב (בום בום פיצוצי מלחמה ) לחץ כדי להרחיב... נשמע יותר טוב? פחות דיטל פחות שקט
נכתב ע"י Croc: 3 SE + 3 XLR זה בהחלט לא הרבה. הכי חשוב שזה מספיק לך. מנורות? כי ערן אוהב יותר. שלא נגיד - כי זה פשוט נשמע יותר טוב (בום בום פיצוצי מלחמה ) לחץ כדי להרחיב... נשמע יותר טוב? פחות דיטל פחות שקט
Croc חבר משקיען הודעות 660 מעורבות 160 נקודות 43 14/7/25 #23 לא מסכים. אבל העיקר שאתה אוהב - זו מערכת בשבילך
itay123 חבר משקיען הודעות 4,234 מעורבות 2,966 נקודות 113 14/7/25 #24 נכתב ע"י Croc: 3 SE + 3 XLR זה בהחלט לא הרבה. הכי חשוב שזה מספיק לך. לחץ כדי להרחיב... נכון, רק 3 SE ו־3 XLR. קטסטרופה ממש. איך אפשר בכלל לעבוד בתנאים האלה? רק שישה חיבורים? מה זה, מינימליזם קיצוני? חחח
נכתב ע"י Croc: 3 SE + 3 XLR זה בהחלט לא הרבה. הכי חשוב שזה מספיק לך. לחץ כדי להרחיב... נכון, רק 3 SE ו־3 XLR. קטסטרופה ממש. איך אפשר בכלל לעבוד בתנאים האלה? רק שישה חיבורים? מה זה, מינימליזם קיצוני? חחח