keyser
עוסק בתחום
- הודעות
- 570
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
לאחר לבטים ארוכים וקשים - אם להמתין כמה חודשים ולקנות HD, או לנצל מחיר טוב לקנות עכשיו SD, החלטתי שזה הזמן להעיף את ה CRT 29 סמסונג מהסלון לחדר שינה,
ולקנות את הפלזמה SD של פנסוניק- 42PS10 .
היום בבוקר היא הותקנה על הקיר. עדיין צריך לכוון אותה, לסדר קצת את החיבורים וכו',
אבל בסה"כ אני מאוד מרוצה, אין ספק שהיא נותנת לי תמורה מלאה לכסף.
הפלזמה מגיע עם רמקולים בנפרד שמתלבשים עליה ונותנים סאונד מצויין יחסית לרמקולים של טלוויזיה.
האכזבה היחידה כרגע (בעיה ידועה בפנסוניק לכל דורות המסכים) היא כמות החיבורים הקטנה,
אבל אין תלונות... what you pay is what you get .
אין לי ספק שתוך כשנה אני אשים אותה בחדר ואחליף ל HD,
כרגע המסך הזה מספיק לי לחלוטין.
ולקנות את הפלזמה SD של פנסוניק- 42PS10 .
היום בבוקר היא הותקנה על הקיר. עדיין צריך לכוון אותה, לסדר קצת את החיבורים וכו',
אבל בסה"כ אני מאוד מרוצה, אין ספק שהיא נותנת לי תמורה מלאה לכסף.
הפלזמה מגיע עם רמקולים בנפרד שמתלבשים עליה ונותנים סאונד מצויין יחסית לרמקולים של טלוויזיה.
האכזבה היחידה כרגע (בעיה ידועה בפנסוניק לכל דורות המסכים) היא כמות החיבורים הקטנה,
אבל אין תלונות... what you pay is what you get .
אין לי ספק שתוך כשנה אני אשים אותה בחדר ואחליף ל HD,
כרגע המסך הזה מספיק לי לחלוטין.
