התחדשתי בפלזמה 42 אינץ' פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא keyser
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

keyser

עוסק בתחום
הודעות
570
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר לבטים ארוכים וקשים - אם להמתין כמה חודשים ולקנות HD, או לנצל מחיר טוב לקנות עכשיו SD, החלטתי שזה הזמן להעיף את ה CRT 29 סמסונג מהסלון לחדר שינה,
ולקנות את הפלזמה SD של פנסוניק- 42PS10 .
היום בבוקר היא הותקנה על הקיר. עדיין צריך לכוון אותה, לסדר קצת את החיבורים וכו',
אבל בסה"כ אני מאוד מרוצה, אין ספק שהיא נותנת לי תמורה מלאה לכסף.
הפלזמה מגיע עם רמקולים בנפרד שמתלבשים עליה ונותנים סאונד מצויין יחסית לרמקולים של טלוויזיה.
האכזבה היחידה כרגע (בעיה ידועה בפנסוניק לכל דורות המסכים) היא כמות החיבורים הקטנה,
אבל אין תלונות... what you pay is what you get .
אין לי ספק שתוך כשנה אני אשים אותה בחדר ואחליף ל HD,
כרגע המסך הזה מספיק לי לחלוטין.
 

תמונות מצורפות

  • 432.jpg
    432.jpg
    KB 108 · צפיות: 402
  • 433.jpg
    433.jpg
    KB 108 · צפיות: 308
  • 434.jpg
    434.jpg
    KB 90.8 · צפיות: 412
אז מה אתה רוצה?
 
תתחדש
למה אתה צריך רמקולים ולמה אתה לא מחבר את הסאונד למערכת שלך?
 
אז מה אתה רוצה?

:)

זה נראה לי כמו פוסט משולב [ ואולי ראשון מסוגו ? ] של 'התחדשתי' ו-'אני עומד לשדרג את זה' !

אז מברוק, תתחדש - ובהצלחה ! ספר מה קנית בסוף

;)
 

יא סלאם, תתחדש, שדרג לך את הסלון!
באיזה מרחק אתה יושב מהמסך?
 
תתחדש. קנייה נכונה. (Y)
 
תתחדש ותהנה(Y)
 

תודה למברכים (ורד)

אלוני
מילה טובה, ואיזו ברונטית 95-60-85 להעביר איתה את 4 ימי החופש הקרבים ובאים עלי לטובה (Y)


כרמי
כרגע הסאונד מחובר למערכת בלבד,
אבל ל"הנהלה" יש קשיי פרימיטיביות בלהדליק את הרסיבר ולכוון לכניסה הנכונה, אז אאלץ לחבר גם וגם...


ס. ריכטר
תודה, אשדרג, אבל יש זמן. קודם הרסיבר והמזנון... (בסדר הזה).


ליאור
כ 2.5-3 מטר.
 
נכון לכרגע אני יכול להציע לך רק את אתל.
 
גם נטע פנויה בימים אלה,והיא עונה לדרישות שהצבת.
 

לפני שאתה רץ לשדרג ל-HD בנה מחשב HTPC וחבר את המסך בכניסת VGA או HDMI - לי יש מסך כמו שלך ואני צופה בתוכן של 720P ו-1080P ומלקק את האצבעות - אני גם צופה במרחק מהמסך כמוך. תעזוב אותך מחיבור קומפוננט... עד שלא תבנה, תתקין ותחבר לא תבין מה אתה מפסיד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור