LCD התאמת רזולציה לסטרימר

  • פותח הנושא פותח הנושא יעד
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יעד

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
היי שלום לכם
קניתי סטרימר Minix NEO Z64 Win 10 וברגע שאני מחבר אותו לטלבזיה LG שהיא פול HD עם כבל HDMI
אף אחת מהרוזולציות לא מתאימה או שהתצוגה גדולה מידי למסך או שיש שני פסי אורך שחורים בצדדים
אשמח אם מישהו יסביר לי איך לסדר את זה
 

פסי האורך השחורים הם בסרטים שמוקרנים ב-21:9.

גם המסך וגם הסטרימר צריכים להיות מוגדרים זהה - 16:9 או אוטומטי (אם יש). ואז הוא אמור לזהות לבד.
 
היי שלום לכם
קניתי סטרימר Minix NEO Z64 Win 10 וברגע שאני מחבר אותו לטלבזיה LG שהיא פול HD עם כבל HDMI
אף אחת מהרוזולציות לא מתאימה או שהתצוגה גדולה מידי למסך או שיש שני פסי אורך שחורים בצדדים
אשמח אם מישהו יסביר לי איך לסדר את זה


כנס להגדרות הסטרימר. האם הוא מוגדר AUTO WIDE?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור