היי שלום לכם
קניתי סטרימר Minix NEO Z64 Win 10 וברגע שאני מחבר אותו לטלבזיה LG שהיא פול HD עם כבל HDMI
אף אחת מהרוזולציות לא מתאימה או שהתצוגה גדולה מידי למסך או שיש שני פסי אורך שחורים בצדדים
אשמח אם מישהו יסביר לי איך לסדר את זה
קניתי סטרימר Minix NEO Z64 Win 10 וברגע שאני מחבר אותו לטלבזיה LG שהיא פול HD עם כבל HDMI
אף אחת מהרוזולציות לא מתאימה או שהתצוגה גדולה מידי למסך או שיש שני פסי אורך שחורים בצדדים
אשמח אם מישהו יסביר לי איך לסדר את זה