הקשבה ממחשב: רשמים של הדיוט

  • פותח הנושא פותח הנושא נוריאל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אפילו אם ספק מחובר במקביל לסוללה, לדעתי, דגש דעתי, יהיה עדיין את ה"ריפל" של ספק הכוח.....אומנם בעוצמה מוחלשת כי הסוללה היא מעין קבל ענק .....אבל קיים.


בכל מקרה לא רואה שום דבר מיוחד בלהשתמש בנייד כנגן גם הוא ״צף״ באוויר ו- 4 סינים מחזיקים את הכבלים פלס
אני משתמש במחשב בעיקר כי נגן יעודי טוב עולה ארגזים
 
מה יש לך מהביטים?
נראה לך שההבדל בסאונד בין שרשרת דיגיטלית סבבה מינוס ושרשרת דיגיטלית מעולה פלוס פלוס נובע מהבדלים בביטים?
אני חושב שאם חיבור ה USB לא יהיה מחובר חזק והכבל ישב על משכך איכותי הביטים ינזלו החוצה ולזמר יהיה קול של זמרת
 

בעניין הלפטופ, יש עניין אחד שנוגע לחוויתיים שבהם לפטופ אמור להצטיין - ברגע שמנגנים איתו על סוללה ולא על חשמל, להבנתכם, זה אמור להיות מעולה כי הספק הוא לא ממותג, הוא גם לא לינארי ...זו סוללה והיא אמורה להיות מקור הכוח הכי נקי וטהור בעולם.......ואני לא ציני - זה אכן כך.

לא בדיוק.
סוללה זה מקור הכוח משתנה.
ביצועים טובים בהתחלה ויורדים מהר עם הזמן.

צריך לשחק עם בגדרות שהמחשב יעבוד עם ביצועים רגילים ללא power saving.
זה לא המצב ברירת מחדל

ומחשב על הגדרות כאלה יעבוד שעה +/- עם סוללה
 
אני חושב שאם חיבור ה USB לא יהיה מחובר חזק והכבל ישב על משכך איכותי הביטים ינזלו החוצה ולזמר יהיה קול של זמרת
לא מבין כלום במחשבים אבל יצא לי להחליף מחשב במערכת שלי והישן היה נשמע כל כך שונה מהחדש שאין לי ספק שלא מדובר פה רק בביטים כמו שאתה מנסה להציג את זה.
 
לא מבין כלום במחשבים אבל יצא לי להחליף מחשב במערכת שלי והישן היה נשמע כל כך שונה מהחדש שאין לי ספק שלא מדובר פה רק בביטים כמו שאתה מנסה להציג את זה.
יכול להיות שהיה הבדל אבל זה לא בגלל חיבור USB חזק ומשכך לכבל - יש גבול לנאיביות
 

יכול להיות שהיה הבדל אבל זה לא בגלל חיבור USB חזק ומשכך לכבל - יש גבול לנאיביות
ברור! אבל מי שכתב על משכך לכבל כתב את זה בציניות וזה שיש חיבורי usb רופפים ורצוי לבחור את הטוב ביותר נראה לי הגיוני.
 
ברור! אבל מי שכתב על משכך לכבל כתב את זה בציניות וזה שיש חיבורי usb רופפים ורצוי לבחור את הטוב ביותר נראה לי הגיוני.
זהו שממש לא כתב בציניות
היה רציני לגמרי ופותח השרשור ענה לו שברור שיש
בדרך כלל אני לא מגיב לשרשורים כאלו - הפעם לא יכולתי להתאפק
מצטער
 

תודה על התגובה.
כל דבר יקר באודיו, ואם זה מתאים לי או לא, הוא ענייני הפרטי.
לגבי הראוטר, למה "מיותר להחריד"?

התכוונתי למחשב+לרואטר, וכשלעצמו היוקר הזה מיותר, לא הראוטר מיותר..

לא אכפת לי גם שתשלם 20000 שח על כבל USB או LAN , פשוט אמרתי את דעתי שזה מיותר, שניהם יעשו אותה עבודה ובטח לא ישפיעו על איכות הסאונד, אבל אם זה עושה לך ולבעל החנות טוב, ניצחתם.

ולא, לא כל דבר יקר באודיו. יש הרבה בולשיט יקר, זה נכון.
 
אחלה.
כזכור לי לוח עץ ומשככים ממתכת מוליכים.

למחשבי hp יש ביוס משוגע. צריך לעבוד עליו, למשל ביטול c state וכו...


איזה ssd?

בתמונה לא רואים את מה שמחזיק את הכבל....אבל שים לב שבתמונה הכבל יושב באלכסון ומפעיל לחץ היסטרי על המחבר.

אני גם משתמש בוינדוס 10, אבל חייבים לעשות עליהם עבודה קלה להוריד לא מעט שטויות שרצות ברקע שמאוד משפיע על הביצועים.

wifi וbt משדרים באותו תדר 2.4 ו 2.45 אבל wifi משדר פי 10 יותר חזק וגם צורך הרבה יותר חשמל. אם אתה רוצה מחשב מוזיקה אמיתי הייתי פשוט שולף את הכרטיסים החוצהץ

מציע לך לוותר על לפטופ בעתיד, לפטופ הוא יצור רועש במיוחד, המעבדים שלהם מוחלשים יחסית, ואתה משלם פרמיום על הניידות.

מקווה שתרמתי.
בהחלט תרמת, תודה.
אשב עם טכנאי המחשבים שלי לראות מה אפשר לתלוש מהמחשב בלי לשתק אותו.
כרגע, התוצאה המתקבלת די מפתיעה, ולמעשה ממש מרשימה.
מבחינת מחירים, עדיין: המחשב הזה יחד עם AUDIRVANA עלה לי בסך הכל 3250 ש"ח, משמעותית יותר זול מכל סטרימר הגון בסביבה.
מכל מקום, הפונקציה של סטרימר כמזרים מדיה הרבה פחות מעניינת אותי.
אם אשדרג, אחפש יותר בכיוון של מכשיר ייעודי לקריאת קבצים, אם קיים משהו כזה.
 
יש סטרימרים הגונים כמו pro ject stream box s2 ultra ו - bluesound node 2i שעולים אותו דבר ואפילו פחות
סתם לידיעה
 

נערך לאחרונה ב:
אפשר גם לקחת רסברי פי 4 עם volumio
500 שח כולל מארז וספק עובד פצצה
 
עובד גם עובד אבל לא ברמה של ה- pro ject (גם volumio) - גם לא אותו מחיר כמובן
אני משתמש ברסברי רק כסטרימר , לא דאק
מחבר אותו ל mytek הוא מזרים הכל
DSD עד 256
MQA מטידל
מתחבר לכל המחשבים בבית בלי בעיה
עובד מדהים
 

אני משתמש ברסברי רק כסטרימר , לא דאק
מחבר אותו ל mytek הוא מזרים הכל
DSD עד 256
MQA מטידל
מתחבר לכל המחשבים בבית בלי בעיה
עובד מדהים
ברור שלא כ - DAC
אבל באמת האיכות לא באותה רמה - גם אני משתמש במחשב (עם אותו mpd) אתה יודע
ואני בטוח שמבחינת תכנה זה לא שונה מאף יצרן שמשתמש ב - mpd
אבל בטוח באיכות סאונד זה לא ברמה של SOTM לדוגמא (גם mpd)
 
ברור שלא כ - DAC
אבל באמת האיכות לא באותה רמה - גם אני משתמש במחשב (עם אותו mpd) אתה יודע
ואני בטוח שמבחינת תכנה זה לא שונה מאף יצרן שמשתמש ב - mpd
אבל בטוח באיכות סאונד זה לא ברמה של SOTM לדוגמא (גם mpd)
מוזר
תכלס הדאק מקבל bitstream ללא שום עיבוד מקדים
 
מוזר
תכלס הדאק מקבל bitstream ללא שום עיבוד מקדים
זה רק בגלל החומרה היעודית עבור אודיו וזה ההבדל
זה לא שאנחנו לא שומעים טוב אבל במגבלות המחשב זה מה יש

https://www.sotm-audio.com/sotmwp/english/portfolio-item/sms-200ultra/
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור