gandalftw
חבר משקיען
- הודעות
- 1,150
- מעורבות
- 460
- נקודות
- 83
אפילו אם ספק מחובר במקביל לסוללה, לדעתי, דגש דעתי, יהיה עדיין את ה"ריפל" של ספק הכוח.....אומנם בעוצמה מוחלשת כי הסוללה היא מעין קבל ענק .....אבל קיים.
בכל מקרה לא רואה שום דבר מיוחד בלהשתמש בנייד כנגן גם הוא ״צף״ באוויר ו- 4 סינים מחזיקים את הכבלים פלס
אני משתמש במחשב בעיקר כי נגן יעודי טוב עולה ארגזים