K Kitt0s חבר אתר הודעות 26 מעורבות 0 נקודות 1 25/1/09 #1 אני מחפש לקנות את הSCARLET של LG 32" אבל לכל חנות שאני מתקשר אומרים שאזל ושאי אפשר להזמין.. הבנתי שכבר לא מייצרים אותה זה נכון? אם כן אז יש לזה סיבה? זה אומר משהו על האיכות של הטלויזיה? מישהו יכול להציע לי אלטרנטיבה?
אני מחפש לקנות את הSCARLET של LG 32" אבל לכל חנות שאני מתקשר אומרים שאזל ושאי אפשר להזמין.. הבנתי שכבר לא מייצרים אותה זה נכון? אם כן אז יש לזה סיבה? זה אומר משהו על האיכות של הטלויזיה? מישהו יכול להציע לי אלטרנטיבה?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 25/1/09 #2 אולי נגמר המלאי בארץ של היבואן, לא אומרים לך מתי מגיע?
A Acejin אוהב את התחום הודעות 90 מעורבות 0 נקודות 0 25/1/09 #3 המלאי יחודש בחודש מרץ. ד"א, היום הייתי באופיס דיפו וראיתי סקרלט 32 אינץ' ב-3200 ש"ח.
K Kitt0s חבר אתר הודעות 26 מעורבות 0 נקודות 1 29/1/09 #4 באיזה סניף של אופיס דיפו? אני התקשרתי אליהם ואמרו לי שלא קיים אצלם..
A Acejin אוהב את התחום הודעות 90 מעורבות 0 נקודות 0 30/1/09 #7 נכתב ע"י oz12: אני ראיתי בקניון רעננים ברעננה 32 ' scarlt 60 לחץ כדי להרחיב... כן, גם אני ראיתי את הסקרלט בקניון רעננים בחנות אופיס דיפו. תתקשר אל הסניף ברעננה ותברר.
נכתב ע"י oz12: אני ראיתי בקניון רעננים ברעננה 32 ' scarlt 60 לחץ כדי להרחיב... כן, גם אני ראיתי את הסקרלט בקניון רעננים בחנות אופיס דיפו. תתקשר אל הסניף ברעננה ותברר.