הפסיקו לייצר את הSCARLET של LG?

  • פותח הנושא פותח הנושא Kitt0s
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Kitt0s

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
1
אני מחפש לקנות את הSCARLET של LG 32" אבל לכל חנות שאני מתקשר אומרים שאזל ושאי אפשר להזמין.. הבנתי שכבר לא מייצרים אותה זה נכון? אם כן אז יש לזה סיבה? זה אומר משהו על האיכות של הטלויזיה? מישהו יכול להציע לי אלטרנטיבה?
 

אולי נגמר המלאי בארץ של היבואן, לא אומרים לך מתי מגיע?
 
המלאי יחודש בחודש מרץ.
ד"א, היום הייתי באופיס דיפו וראיתי סקרלט 32 אינץ' ב-3200 ש"ח.
 
באיזה סניף של אופיס דיפו? אני התקשרתי אליהם ואמרו לי שלא קיים אצלם..
 

אני ראיתי בקניון רעננים ברעננה 32 ' scarlt 60
 
אני ראיתי בקניון רעננים ברעננה 32 ' scarlt 60
כן, גם אני ראיתי את הסקרלט בקניון רעננים בחנות אופיס דיפו.
תתקשר אל הסניף ברעננה ותברר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור