המפלץ בהתגלמותו - מג'יקו M9

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113

14 קטעים ב-M9 נשמעים מעולה, הרמקולים ומערכת השמע הם חלום. חבל שרמקולים של מחשב לא נשמעים כמו הדבר האמיתי...
 

הופעה חייה, אולי זה נשמע יותר טוב.:)
 
Screenshot_20201120_131547_com.android.chrome.jpg
השקעה בתיבה מאלומיניום.
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20201120_131547_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20201120_131547_com.android.chrome.jpg
    KB 111 · צפיות: 1,109
נערך לאחרונה ב:
upload_2020-11-20_13-24-2.png


תמונה של הטרמינלים מאחורה.
 

תמונות מצורפות

  • upload_2020-11-20_13-24-2.png
    upload_2020-11-20_13-24-2.png
    KB 600.2 · צפיות: 1,054
שמו תמונה סטטית והקליטו מוסיקה.
זו לא המערכת מנגנת....
 

שמו תמונה סטטית והקליטו מוסיקה.
זו לא המערכת מנגנת....

אולי הישתמשו במיקרופונים ומצלמה סטטית, או הקליטו בדולבי אטמוס.
 
נערך לאחרונה ב:
יומו של הטנטיקל גרסת הרמקול.
 
אי אפשר לדעת :), בכל אופן זה חדר האזנה של מג'יקו בקליפורניה.
 

16059847289592010378693318543426.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 16059847289592010378693318543426.jpg
    16059847289592010378693318543426.jpg
    KB 57.3 · צפיות: 798
FB_IMG_1616213217178.jpg
FB_IMG_1616213209143.jpg


תמונות חדשות של תחתית הרמקולים, האלומיניום נראה מרשים מאוד.
לא יודע עם לוקח (אם היתה לי אפשרות :מאזין:) את הרמקולים הגדולים של וילסון או של מג'יקו?
 

תמונות מצורפות

  • FB_IMG_1616213217178.jpg
    FB_IMG_1616213217178.jpg
    KB 76.7 · צפיות: 597
  • FB_IMG_1616213209143.jpg
    FB_IMG_1616213209143.jpg
    KB 79.6 · צפיות: 594
ווילסון מג'יקו ווילסון מגי'קו ווילסון מג'יקו... יש עוד רמקולים מעניינים בעולם?

עם כל הכבוד, ויש כבוד, מסתכל אחורה בפוסטים שלך על רמקולים וזה כל מה שאני רואה...

מה יהיה?
 
אם היה לי המזומנים היה עומד אצלי איזה ברודמן jb175!!!
תגיד להם אולי יעשו הנחה לשושו במחיר vc7 משהו?
 
אני הייתי ''מסתפק'' בפרואק K10
 

ווילסון מג'יקו ווילסון מגי'קו ווילסון מג'יקו... יש עוד רמקולים מעניינים בעולם?

עם כל הכבוד, ויש כבוד, מסתכל אחורה בפוסטים שלך על רמקולים וזה כל מה שאני רואה...

מה יהיה?
אולי הוא יחצן ?
 
ווילסון מג'יקו ווילסון מגי'קו ווילסון מג'יקו... יש עוד רמקולים מעניינים בעולם?

עם כל הכבוד, ויש כבוד, מסתכל אחורה בפוסטים שלך על רמקולים וזה כל מה שאני רואה...

מה יהיה?
פוקאל חחח
 

צפה בקובץ המצורף 53547צפה בקובץ המצורף 53548

תמונות חדשות של תחתית הרמקולים, האלומיניום נראה מרשים מאוד.
לא יודע עם לוקח (אם היתה לי אפשרות :מאזין:) את הרמקולים הגדולים של וילסון או של מג'יקו?
השבוע הייתי בכמה מפעלי עיבוד שבבי שעושים דברים הרבה יותר מרשימים, גדעון יניב בנצר סרני מורנו בחולון אדדי בפתח תקווה ואפילו האחים למבז בתל אביב עושים
93B1DC97-5E8D-4636-96C3-C814BFC08F55.png
A9E74237-E99B-4657-81B3-F829994A9E80.png
69268B1E-2770-4FEA-9413-BA9E1461C8E7.png
93B1DC97-5E8D-4636-96C3-C814BFC08F55.png
A9E74237-E99B-4657-81B3-F829994A9E80.png
69268B1E-2770-4FEA-9413-BA9E1461C8E7.png
69268B1E-2770-4FEA-9413-BA9E1461C8E7.png
דברים הרבה יותר מרשימים ויש עוד... זה לא שאני חס וחלילה ממעיט ברמקולים של מג׳יקו אלה שזה סתם חלק אלומיניום די פשוט בעיבוד שבבי...
 

תמונות מצורפות

  • 93B1DC97-5E8D-4636-96C3-C814BFC08F55.png
    93B1DC97-5E8D-4636-96C3-C814BFC08F55.png
    KB 805.1 · צפיות: 429
  • A9E74237-E99B-4657-81B3-F829994A9E80.png
    A9E74237-E99B-4657-81B3-F829994A9E80.png
    1.4 MB · צפיות: 447
  • 69268B1E-2770-4FEA-9413-BA9E1461C8E7.png
    69268B1E-2770-4FEA-9413-BA9E1461C8E7.png
    KB 814.1 · צפיות: 440

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור