exupgh12 חבר משקיען הודעות 5,429 מעורבות 3,335 נקודות 113 20/3/21 #21 אחרי מספר פעמים בהם ביקרתי בריצפת הייצור במפעלי ישקר, להבים וטק ג׳ט קשה לא להתלהב מהדברים שעושים במקומות כאלה.
אחרי מספר פעמים בהם ביקרתי בריצפת הייצור במפעלי ישקר, להבים וטק ג׳ט קשה לא להתלהב מהדברים שעושים במקומות כאלה.
tomertsin מושעה הודעות 12,603 מעורבות 2,203 נקודות 113 21/3/21 #23 יש עבודות ב-CNC יותר מושקעות מאשר מג'יקו .