המערכת של שלומי (קולנוע)

  • פותח הנושא פותח הנושא Fire
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Fire

אוהב את התחום
הודעות
492
מעורבות
74
נקודות
28
 

יפה. ג'ימי יודע דבר או שניים... הופעה מחשמלת.
 
תודה קובי
 

יפה מאוד!
 

נראה שיש אנשים שממש יכולים לעשות חיים גם בסגר
 
:אצבע מורמת
 
נערך לאחרונה ב:
יפה שלומי.
 

נראה שיש אנשים שממש יכולים לעשות חיים גם בסגר
:מנצח: אומנם אני עובד רגיל לוחם אבל אכן בסגר יש גם יתרונות :D
 

סחטיין שלומי
לא נח לרגע!
 

מערכת נחמדה מאוד. אהבתי את הסצנה מהטורף שהבאת כדוגמה. הדינמיקה של הצליל טובה מאוד ולסאב יש נוכחות מרשימה מאוד (ורד):)
 
שלומי
תן פירוט לגבי השידרוגים האחרונים..
תודה רבה איציק היקר אכן יש הרבה מה ללמוד ממך על המקצועיות והאהבה לתחום וכן תמיד כיף לשמוע ממך טיפים ברכישה של מוצרים משדרגים את המערכת
הסט אפ מורכב
Sc lx86 Pioneer
Power rotel stereo rb890
Bdp lx58 Pioneer
Dv09 Pioneer elite urushi finish
Cf3 klipcsh front
Rc64 klipcsh center
Sw115 sub klipcsh
כרגע ללא אחוריים
מחפש ביפולריים
הפרונט והסנטר הקונפיגורציה של BIAMPIN
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור