תודה אחיפה. ג'ימי יודע דבר או שניים... הופעה מחשמלת.

סצנה אפית הבאת כאן!!
תודה רבה נמריפה מאוד!
נראה שיש אנשים שממש יכולים לעשות חיים גם בסגר
אומנם אני עובד רגיל לוחם אבל אכן בסגר יש גם יתרונות תודה אחיפה שלומי.

סצנה אפית הבאת כאן!!
נראה לי ראיתי את הסרט הזה בערך כמו כמות היריות ששוחררו כאן.

תודה רבה איציק היקר אכן יש הרבה מה ללמוד ממך על המקצועיות והאהבה לתחום וכן תמיד כיף לשמוע ממך טיפים ברכישה של מוצרים משדרגים את המערכתשלומי
תן פירוט לגבי השידרוגים האחרונים..
תודה רבה איציק יקרמערכת נחמדה מאוד. אהבתי את הסצנה מהטורף שהבאת כדוגמה. הדינמיקה של הצליל טובה מאוד ולסאב יש נוכחות מרשימה מאוד![]()
