המערכת שלי

  • פותח הנושא פותח הנושא נוריאל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אכן.
השיפור תהומי.

לשים רמקולים (בריאים) צמודים לאיזו שידה/מחיצה/קיר...
אחת השגיאות הבסיסיות בתחום.
אין סיכוי בעולם שהתוצאה תהיה ראויה.

צודק בהחלט!
אבל חשוב עוד יותר הוא הקיר שנמצא מאחורי הראש. הקיר הזה, אגב, דופק עוד יותר את התוצאה מאשר קיר מאחורי הרמקולים או מצידי הרמקולים. ההבדל הוא בכך שקיר מאחורי הראש הוא אילוץ מובנה בעוד הרחקת הרמקולים מקירות צד זה עוד אפשרי.
 
צודק בהחלט!
אבל חשוב עוד יותר הוא הקיר שנמצא מאחורי הראש. הקיר הזה, אגב, דופק עוד יותר את התוצאה מאשר קיר מאחורי הרמקולים או מצידי הרמקולים. ההבדל הוא בכך שקיר מאחורי הראש הוא אילוץ מובנה בעוד הרחקת הרמקולים מקירות צד זה עוד אפשרי.

כאשר העמיד את המערכת שלי בחלל ללא קיר אחורי נבחן את מה שאתה אומר.
 
צודק בהחלט!
אבל חשוב עוד יותר הוא הקיר שנמצא מאחורי הראש. הקיר הזה, אגב, דופק עוד יותר את התוצאה מאשר קיר מאחורי הרמקולים או מצידי הרמקולים. ההבדל הוא בכך שקיר מאחורי הראש הוא אילוץ מובנה בעוד הרחקת הרמקולים מקירות צד זה עוד אפשרי.


פעם כשהיה לי יותר אנרגיות, כוח פיזי וחוסר מנוחה, לקחתי את הרמקולים שלי והמגבר שלי לחנות הקודמת של דני בכור (לנסות עוד מגברים על הרמקולים). המערכת ששמעתי שם בחלל הגדול שהיה לו היתה מערכת אחרת. כ"כ הרבה יותר טובה. בלי קיר מאחורי הראש היה שם ניקיון ופרטים ואיזון שלא ידעתי שהמערכת שלי מסוגלת להפיק. חלום. בחיים לא אצליח לשחזר את זה בחללים שיש לי בבית אבל זה מה יש.
 

כאשר העמיד את המערכת שלי בחלל ללא קיר אחורי נבחן את מה שאתה אומר.

זה ידוע. אין פה מה לעשות מחקר. הפער בין יכולות של מערכת כשאתה צמוד לקיר אחורי לבין יכולות של מערכת כשאין קיר אחורי צמוד הוא שמיים וארץ.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור