באמת מפרגן לך אבל מתי זה נגמר? תמיד תהיה למבורגיני חדשה מגניבה,
בעצם למה שזה ייגמר? אם יש למבורגיני חדשה ומגניבה, למה לא לקנות אותה?
מילא אם הוא לא היה יכול להרשות לעצמו, והוא היה שורף את חסכונות חייו, או לוקח הלוואות שהוא לא יכול לעמוד בהן, או שודד בנק, אבל גם אם כן, זה עניינו הפרטי. זה כמו שניסית לנהל לי את הזמן. עכשיו אתה מנסה לנהל לו את ההוצאות?
סקרתי את מאות הפוסטים שלך והצלבתי עם עדויות של אנשים ששמעו את המערכת שלך ולא תמיד התרשמו כי אם יעזו להגיד שלא כצעקתה הם מסתכנים בחסימה בפורום,
יש אנשים שחשוב להם מה אחרים חושבים, ואולי קונים דברים כדי שאחרים יקנאו בהם, אבל יש כאלה שקונים עבור עצמם, ואם אחרים לא מתלהבים מהתוצאה, אין לזה משמעות מבחינתם. אז אם אנשים שמעו ולא התלהבו, זה לא אומר שהמערכת לא מספיק טובה ו/או שהרכישות לא מוצלחות.
אתה מאוד דיכוטומי, מנסה הכל בלי בעיה של מזומנים ומצד שני האדם הרגיל...טוב אין לי כוח להתעמת, זה שאתה קונה היי אנד כמו שאני קונה ענבים לפי דעתי גורם ל Adverse effect בתחום, סורי, זו דעתי, אתה חי ביקום שאין לו קשר לצרכן הרגיל.
למה שמישהו שיכול להרשות לעצמו לקנות סופר חיי אנד כמו שאחרים קונים ענבים צריך להתחשב ב"אדם הרגיל" ולהיות "באותו יקום"? ואיזה adverse effect יש לזה מעבר לזה שיש כאלה שמזילים רוק מקנאה?
נא להוסיף "ממומן" אני קורא את המניפסט של האתר "קידום האודיו בלה בלה" טוב, הפסדתי לפני שהתחלתי
פאקינג תסתכל למציאות בפנים
איפה יש כאן סתירה ל"קידום האודיו"? יש אודיו בכל מיני רמות, החלל ברמה שמתחת ל-"entry level" וכלה בסופר-דופר היי אנד, ויש מקום לקדם את כולם, כל אחד ברמה שלו, ואולי טוב שיש לכל אחד לאן לשאוף.
אם יש למישהו בעיה עם זה שאחרים יכולים לחגוג ברמה שהוא לעולם לא יגיע אלה, כדאי שיסתכל למציאות בפנים. זה חלק מהמציאות, ולא רק באודיו. אותו אדם יסבול גם לזה שיש לאחרים טירות פאר, ויאכטות ענק, ומטוסים פרטיים, ואוסף מכוניות במחירים מטורפים, וכו' וכו'. ציוד אודיו זה רק צעצועים בהשוואה לדברים האלה.
הכי קל זה להיות עם כיסים תפוחים ומדי כמה חודשים לקנות מייבאך...סליחה DAC חדש אולטרה היי אנד, ופה זה מתקשר לתגובה שלך אליי מלפני זאת; אודיופיליה היא גם החכמה של ה"מעמד העובד" להגיע לתוצאות מרשימות במחירים אפשריים ולא רק ספורט השדרוג בעשרות ולפעמים מאות אלפי שקלים ושפֹה הביקורת שלי שלא הייתה אישית מול איתי אלא על פני האתר, נושא שלא אני התחלתי והצטרפתי לדון בו רק לאחרונה.
אף אחד לא אמר שאודיופיליה היא *רק* "ספורט השדרוג בעשרות ולפעמים מאות אלפי שקלים" ו/או "להיות עם כיסים תפוחים ומדי כמה חודשים לקנות מייבאך". אודיופיליה ללא ספק כוללת גם את אלה שאוהבים סאונד טוב ואין להם גרוש על התחת, וכאלה שנאבקים "להגיע לתוצאות מרשימות במחירים אפשריים". יש את כל המגוון וכל הרמות. אולי פיספסת את כל הפוסטים ששואלים איך לקנות משהו במחיר נמוך.
אם הייתי חדש בתחום ונכנס בפעם הראשונה לדיטאון זה היה נראה לי כמו מגרש משחקים לעשירים ולא "קידום תרבות האודיו בישראל".
שוב, אין שום סתירה בין "מגרש משחקים לעשירים" ל"קידום תרבות האודיו בישראל", ואני לא חושב שיש בסיס כלשהו לביקורת שלך על האתר.
אולי כדאי שתסתכל למציאות בפנים -- תמיד יהיו כאלה שמרוויחים בדקה יותר ממה שאתה מרוויח בשנה. אז הם לא חלק מהמציאות?
כל הפוסטים שלך בשירשור הזה נראים כמו התקפת קינאה בוערת ששורפת אותך מבפנים.