המסע נמשך אל ה"מפל"


אתה יכול לסכם אני לא חייב.
מדהים כמה אתה מפספס בגדול ולא רואה שאין דמיון בין הפוסטים שלי לפוסטים של טרולים מקצועיים, ואם חשבתם שאנגוס בפיתיון צר לי לאכזב אותך.
אני מוצא שקהילת האודיופילים בארץ לא הכי סימפטית ומעדיף לשמור על עמימות, לי הספיק שמכרתי רכיב מסויים לאחד מאלה שהגיע עם שני חברים בלי שנשאלתי אם זה בסדר מצידי והשניים גם התחילו לצלם בלי לשאול אותי. תהנה עם חבריך על האולימפוס תמיד יהיו כאלה שיש להם יותר וגם כאלה שיש להם פחות, הסברתי שזה לא אישי כלפיך אבל אם הייתי חדש בתחום ונכנס בפעם הראשונה לדיטאון זה היה נראה לי כמו מגרש משחקים לעשירים ולא "קידום תרבות האודיו בישראל".
 

תתחדש ותיהנה!! (ורד)

ואם בא לך להמשיך לרמה הבאה, תמשיך חופשי כמה שאתה רוצה ויכול, לא כמה שאחרים היו רוצים.
 
תתחדש ותיהנה!! (ורד)

ואם בא לך להמשיך לרמה הבאה, תמשיך חופשי כמה שאתה רוצה ויכול, לא כמה שאחרים היו רוצים.
תיהנה זה בזמן עתיד, אם החלטת להוסיף שני סימני קריאה זהו ציווי-הֵהָנֵה, בצפון קוריאה מצווים על אנשים להינות.
נהיית קצת שקט אחרי ש Issi ושניצל העמידו אותך במקומך.
 

נערך לאחרונה ב:
באמת מפרגן לך אבל מתי זה נגמר? תמיד תהיה למבורגיני חדשה מגניבה,
בעצם למה שזה ייגמר? אם יש למבורגיני חדשה ומגניבה, למה לא לקנות אותה?

מילא אם הוא לא היה יכול להרשות לעצמו, והוא היה שורף את חסכונות חייו, או לוקח הלוואות שהוא לא יכול לעמוד בהן, או שודד בנק, אבל גם אם כן, זה עניינו הפרטי. זה כמו שניסית לנהל לי את הזמן. עכשיו אתה מנסה לנהל לו את ההוצאות?

סקרתי את מאות הפוסטים שלך והצלבתי עם עדויות של אנשים ששמעו את המערכת שלך ולא תמיד התרשמו כי אם יעזו להגיד שלא כצעקתה הם מסתכנים בחסימה בפורום,
יש אנשים שחשוב להם מה אחרים חושבים, ואולי קונים דברים כדי שאחרים יקנאו בהם, אבל יש כאלה שקונים עבור עצמם, ואם אחרים לא מתלהבים מהתוצאה, אין לזה משמעות מבחינתם. אז אם אנשים שמעו ולא התלהבו, זה לא אומר שהמערכת לא מספיק טובה ו/או שהרכישות לא מוצלחות.


אתה מאוד דיכוטומי, מנסה הכל בלי בעיה של מזומנים ומצד שני האדם הרגיל...טוב אין לי כוח להתעמת, זה שאתה קונה היי אנד כמו שאני קונה ענבים לפי דעתי גורם ל Adverse effect בתחום, סורי, זו דעתי, אתה חי ביקום שאין לו קשר לצרכן הרגיל.
למה שמישהו שיכול להרשות לעצמו לקנות סופר חיי אנד כמו שאחרים קונים ענבים צריך להתחשב ב"אדם הרגיל" ולהיות "באותו יקום"? ואיזה adverse effect יש לזה מעבר לזה שיש כאלה שמזילים רוק מקנאה?


נא להוסיף "ממומן" אני קורא את המניפסט של האתר "קידום האודיו בלה בלה" טוב, הפסדתי לפני שהתחלתי
פאקינג תסתכל למציאות בפנים
איפה יש כאן סתירה ל"קידום האודיו"? יש אודיו בכל מיני רמות, החלל ברמה שמתחת ל-"entry level" וכלה בסופר-דופר היי אנד, ויש מקום לקדם את כולם, כל אחד ברמה שלו, ואולי טוב שיש לכל אחד לאן לשאוף.

אם יש למישהו בעיה עם זה שאחרים יכולים לחגוג ברמה שהוא לעולם לא יגיע אלה, כדאי שיסתכל למציאות בפנים. זה חלק מהמציאות, ולא רק באודיו. אותו אדם יסבול גם לזה שיש לאחרים טירות פאר, ויאכטות ענק, ומטוסים פרטיים, ואוסף מכוניות במחירים מטורפים, וכו' וכו'. ציוד אודיו זה רק צעצועים בהשוואה לדברים האלה.


הכי קל זה להיות עם כיסים תפוחים ומדי כמה חודשים לקנות מייבאך...סליחה DAC חדש אולטרה היי אנד, ופה זה מתקשר לתגובה שלך אליי מלפני זאת; אודיופיליה היא גם החכמה של ה"מעמד העובד" להגיע לתוצאות מרשימות במחירים אפשריים ולא רק ספורט השדרוג בעשרות ולפעמים מאות אלפי שקלים ושפֹה הביקורת שלי שלא הייתה אישית מול איתי אלא על פני האתר, נושא שלא אני התחלתי והצטרפתי לדון בו רק לאחרונה.
אף אחד לא אמר שאודיופיליה היא *רק* "ספורט השדרוג בעשרות ולפעמים מאות אלפי שקלים" ו/או "להיות עם כיסים תפוחים ומדי כמה חודשים לקנות מייבאך". אודיופיליה ללא ספק כוללת גם את אלה שאוהבים סאונד טוב ואין להם גרוש על התחת, וכאלה שנאבקים "להגיע לתוצאות מרשימות במחירים אפשריים". יש את כל המגוון וכל הרמות. אולי פיספסת את כל הפוסטים ששואלים איך לקנות משהו במחיר נמוך.


אם הייתי חדש בתחום ונכנס בפעם הראשונה לדיטאון זה היה נראה לי כמו מגרש משחקים לעשירים ולא "קידום תרבות האודיו בישראל".
שוב, אין שום סתירה בין "מגרש משחקים לעשירים" ל"קידום תרבות האודיו בישראל", ואני לא חושב שיש בסיס כלשהו לביקורת שלך על האתר.

אולי כדאי שתסתכל למציאות בפנים -- תמיד יהיו כאלה שמרוויחים בדקה יותר ממה שאתה מרוויח בשנה. אז הם לא חלק מהמציאות?

כל הפוסטים שלך בשירשור הזה נראים כמו התקפת קינאה בוערת ששורפת אותך מבפנים.
 
בעצם למה שזה ייגמר? אם יש למבורגיני חדשה ומגניבה, למה לא לקנות אותה?

מילא אם הוא לא היה יכול להרשות לעצמו, והוא היה שורף את חסכונות חייו, או לוקח הלוואות שהוא לא יכול לעמוד בהן, או שודד בנק, אבל גם אם כן, זה עניינו הפרטי. זה כמו שניסית לנהל לי את הזמן. עכשיו אתה מנסה לנהל לו את ההוצאות?


יש אנשים שחשוב להם מה אחרים חושבים, ואולי קונים דברים כדי שאחרים יקנאו בהם, אבל יש כאלה שקונים עבור עצמם, ואם אחרים לא מתלהבים מהתוצאה, אין לזה משמעות מבחינתם. אז אם אנשים שמעו ולא התלהבו, זה לא אומר שהמערכת לא מספיק טובה ו/או שהרכישות לא מוצלחות.



למה שמישהו שיכול להרשות לעצמו לקנות סופר חיי אנד כמו שאחרים קונים ענבים צריך להתחשב ב"אדם הרגיל" ולהיות "באותו יקום"? ואיזה adverse effect יש לזה מעבר לזה שיש כאלה שמזילים רוק מקנאה?




איפה יש כאן סתירה ל"קידום האודיו"? יש אודיו בכל מיני רמות, החלל ברמה שמתחת ל-"entry level" וכלה בסופר-דופר היי אנד, ויש מקום לקדם את כולם, כל אחד ברמה שלו, ואולי טוב שיש לכל אחד לאן לשאוף.

אם יש למישהו בעיה עם זה שאחרים יכולים לחגוג ברמה שהוא לעולם לא יגיע אלה, כדאי שיסתכל למציאות בפנים. זה חלק מהמציאות, ולא רק באודיו. אותו אדם יסבול גם לזה שיש לאחרים טירות פאר, ויאכטות ענק, ומטוסים פרטיים, ואוסף מכוניות במחירים מטורפים, וכו' וכו'. ציוד אודיו זה רק צעצועים בהשוואה לדברים האלה.



אף אחד לא אמר שאודיופיליה היא *רק* "ספורט השדרוג בעשרות ולפעמים מאות אלפי שקלים" ו/או "להיות עם כיסים תפוחים ומדי כמה חודשים לקנות מייבאך". אודיופיליה ללא ספק כוללת גם את אלה שאוהבים סאונד טוב ואין להם גרוש על התחת, וכאלה שנאבקים "להגיע לתוצאות מרשימות במחירים אפשריים". יש את כל המגוון וכל הרמות. אולי פיספסת את כל הפוסטים ששואלים איך לקנות משהו במחיר נמוך.



שוב, אין שום סתירה בין "מגרש משחקים לעשירים" ל"קידום תרבות האודיו בישראל", ואני לא חושב שיש בסיס כלשהו לביקורת שלך על האתר.

אולי כדאי שתסתכל למציאות בפנים -- תמיד יהיו כאלה שמרוויחים בדקה יותר ממה שאתה מרוויח בשנה. אז הם לא חלק מהמציאות?

כל הפוסטים שלך בשירשור הזה נראים כמו התקפת קינאה בוערת ששורפת אותך מבפנים.
עשה משהו קטן בשבילי, אולי בעזרת ה AI, תבדוק כמה פוסטים בסגנון התחדשתי יש בחמש השנים האחרונות לגבי ציוד אמצע שנניח שכל רכיב עולה עד השכר הממוצע במשק וכמה כאלו יש במחיר צפונה בפער, והאם יש קורלציה בין אנשים שמרוויחים שכר ממוצע במשק שקונים ציוד כזה לבין תפיסתם את עצמם כאודיופילים וכמה מתוך אלה לא ירגישו מובכים לפרסם 'התחדשתי' על הרכיב שקנו בדיטאון.
אני לא אומר שהבעיה היא בבעלי היכולת המפרסמים את רכישותיהם אלא אווירת האליטה שהם הכניסו לפורום שבעיקרה היא ההתעלמות מהאנשים בסוף הפסקה הקודמת עד לסוג של נחירת גיחוך ועכשיו תגיד לי שזו הבעיה הנפשית והקנאה שלי, מכיר אותך.
 
איתי, אין מקום שלא תגיע
אין דרך ויעד שלא תכבוש, כל הזמן מצליח להפתיע ולהרים את הרף בתחום למקום הכי גבוה.

מאחל לך מעומק ליבי איתי יקר, שבכל רגע ופנאי, תמשיך להנות.

תתעלם מרעשי הרקע, מאז שנכנסת לתחום, יש קנאה עזה סביבך מהידע והניסיון הכל כך גבוה שלך.
 

עשה משהו קטן בשבילי, אולי בעזרת ה AI, תבדוק כמה פוסטים בסגנון התחדשתי יש בחמש השנים האחרונות לגבי ציוד אמצע שנניח שכל רכיב עולה עד השכר הממוצע במשק וכמה כאלו יש במחיר צפונה בפער, והאם יש קורלציה בין אנשים שמרוויחים שכר ממוצע במשק שקונים ציוד כזה לבין תפיסתם את עצמם כאודיופילים וכמה מתוך אלה לא ירגישו מובכים לפרסם 'התחדשתי' על הרכיב שקנו בדיטאון.
אני לא אומר שהבעיה היא בבעלי היכולת המפרסמים את רכישותיהם אלא אווירת האליטה שהם הכניסו לפורום שבעיקרה היא ההתעלמות מהאנשים בסוף הפסקה הקודמת עד לסוג של נחירת גיחוך ועכשיו תגיד לי שזו הבעיה הנפשית והקנאה שלי, מכיר אותך.
1. אלה טענות כלפי אלה שכותבים באתר, לא לגבי האתר עצמו.

2. טבעי לגמרי שמי שהתחדש במשהו מרשים ויקר ירצה לשתף יותר ממי שקנה מיני‑מערכת ב‑1000 ש"ח ‑‑ אז אין פלא שרוב השיתופים הם על ציוד יקר.

3. מי שרוצה לשתף על ציוד יקר לא צריך להימנע מכך רק בגלל שאחרים אינם יכולים להרשות לעצמם ציוד כזה.

4. לאתר אין שליטה על כך.

5. אין כאן שום "התעלמות" מצד אף אחד מהמעורבים.

6. אם מישהו מרגיש "מובך", או מתקשה לראות את עצמו כאודיופיל בגלל שאחרים יכולים להרשות לעצמם דברים שהוא אינו יכול ‑‑ זו בעיה אישית שלו, ואין לאיש אחר שליטה או אחריות עליה.

7. מי שמתקשה עם העובדה שיש אנשים שמרוויחים בדקה יותר ממנו בשנה ‑‑ יש לו בעיה עם המציאות. בעיה כזו אינה מוגבלת לציוד אודיו במאות אלפי שקלים, אלא נוגעת לכל מי שיכול להרשות לעצמו דברים יקרים שהוא אינו יכול, בין אם מדובר באלפי שקלים ובין אם במיליארדי דולרים. זו פשוט קנאה.

8. ברור שיש גם הרבה אנשים שאין להם את הבעיות האלה. לי, לפחות, מעולם לא הייתה בעיה עם כך שיש אנשים שיכולותיהם הכלכליות עולות על שלי בסדרי גודל.

9. ברור לגמרי שלך אישית יש את כל הבעיות האלה ‑‑ אבל אתה מנסה להציג אותן כבעיה כללית. וכן, אתה מקנא.

10. האתר עושה כמיטב יכולתו לקדם את האודיו בארץ, ואין בכך שום דבר ממומן.
 
תיהנה זה בזמן עתיד, אם החלטת להוסיף שני סימני קריאה זהו ציווי-הֵהָנֵה, בצפון קוריאה מצווים על אנשים להינות.
מה אתה מקשקש?

קודם האשמת אותי שאני עושה שיעור בדקדוק, מה שלא עשיתי:
אתה עושה שיעור בדקדוק: נושא, נשוא...
ועכשיו לא רק שאתה עושה שיעור בדקדוק, אתה מוצא דרך לעוות את הכוונה ולנסות להציג אותה באור שלילי, שזה מה שאתה מנסה לעשות באופן די עקבי, אבל זה לא כל כך עובד. בכל מקרה, סימני הקריאה שלי היו בעניין של התלהבות ושמחה על דבר טוב ש-- @itay123 עשה עבור עצמו, לא ציווי.

נהיית קצת שקט אחרי ש Issi ושניצל העמידו אותך במקומך.
לא הבחנתי בשקט שנהיה עכשיו ולא ברעש שהיה קודם, ואיסי ושניצל לא "העמידו אותי" בשום מקום. אולי היית רוצה, אבל בכלל לא. מה שנקרא wishful stinking... :)
 

מה אתה מקשקש?

קודם האשמת אותי שאני עושה שיעור בדקדוק, מה שלא עשיתי:

ועכשיו לא רק שאתה עושה שיעור בדקדוק, אתה מוצא דרך לעוות את הכוונה ולנסות להציג אותה באור שלילי, שזה מה שאתה מנסה לעשות באופן די עקבי, אבל זה לא כל כך עובד. בכל מקרה, סימני הקריאה שלי היו בעניין של התלהבות ושמחה על דבר טוב ש-- @itay123 עשה עבור עצמו, לא ציווי.


לא הבחנתי בשקט שנהיה עכשיו ולא ברעש שהיה קודם, ואיסי ושניצל לא "העמידו אותי" בשום מקום. אולי היית רוצה, אבל בכלל לא. מה שנקרא wishful stinking... :)
אתה עושה את זה לי כל כך קל שיש לי כבר יסורי מצפון בגלל התעללות, זו כמו ניסוי עם עכבר מעבדה.
 
  • Haha
Reactions: AK1
ככל שזה קל לך יותר, כך יותר ברור שאתה פחות מבין את הנאמר :) :)
זה לא שאני לא מבין אני פשוט לא קורא רק גולל באיטיות לראות איזה כמות מלל השקעת הפעם, אני באמת מבקש שתשקול לתמצת או לא להגיב כלל כי אני לא רוצה שתשרוף את המנוע.
 

זה לא שאני לא מבין אני פשוט לא קורא רק גולל באיטיות לראות איזה כמות מלל השקעת הפעם, אני באמת מבקש שתשקול לתמצת או לא להגיב כלל כי אני לא רוצה שתשרוף את המנוע.
מאוד קל לי לכתוב, כך שזו בכלל לא השקעה. הרבה יותר קשה לתמצת. אם המנוע לא נשרף עד עכשיו, הוא בטח לא בסיכון בגלל עוד איזה פוסט. ותספר לסבתא שאתה לא קורא, היא אוהבת סיפורים כאלה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור