המלצה למתקן לתלייה ל LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא TAOTAO
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

TAOTAO

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

אני מבצע כרגע שיפוצים בחדר ובין היתר רכשתי LCD של SONY בגודל 37 אינץ.
ביררתי בכמה רשתות חשמל גדולות לגבי מתקן והעלות נעה ביו 150-250+-..
אני לא מעוניין במשהו זז או מתכוון..רק לתלייה על הקיר..
יש דעות/המלצות לאחד כזה מנסיון של מישהו כאן ?
 

יש הרשתות קנה ובנה השונות מתקנים של ברקן ואחרים בעלות שלך.
אני חושב שכולם עושים את העבודה - רק צריך לבדוק מה מתאים לך לחיבורים של המסך.
 
או קי

עד כמה שידוע לי מבחנית חיבורים זה אוניברסלי..
כאילו כל הTV שהם 37 אינץ..יש להם חורים/מרווח שווה בחלק האחורי..או לפחות לרוב..
 
תוודא את הענין במסך שלך, לא אצל כולם זה סטנדרטי.
 

ברובם אלא מתקנים סטנדרטים. אני התקנתי מתקן תלייה פשוט ביותר למסך 50"
ואין איתו שום בעיה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור