T TAOTAO חבר אתר הודעות 10 מעורבות 0 נקודות 0 12/10/08 #1 שלום לכולם, אני מבצע כרגע שיפוצים בחדר ובין היתר רכשתי LCD של SONY בגודל 37 אינץ. ביררתי בכמה רשתות חשמל גדולות לגבי מתקן והעלות נעה ביו 150-250+-.. אני לא מעוניין במשהו זז או מתכוון..רק לתלייה על הקיר.. יש דעות/המלצות לאחד כזה מנסיון של מישהו כאן ?
שלום לכולם, אני מבצע כרגע שיפוצים בחדר ובין היתר רכשתי LCD של SONY בגודל 37 אינץ. ביררתי בכמה רשתות חשמל גדולות לגבי מתקן והעלות נעה ביו 150-250+-.. אני לא מעוניין במשהו זז או מתכוון..רק לתלייה על הקיר.. יש דעות/המלצות לאחד כזה מנסיון של מישהו כאן ?
carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 12/10/08 #2 יש הרשתות קנה ובנה השונות מתקנים של ברקן ואחרים בעלות שלך. אני חושב שכולם עושים את העבודה - רק צריך לבדוק מה מתאים לך לחיבורים של המסך.
יש הרשתות קנה ובנה השונות מתקנים של ברקן ואחרים בעלות שלך. אני חושב שכולם עושים את העבודה - רק צריך לבדוק מה מתאים לך לחיבורים של המסך.
T TAOTAO חבר אתר הודעות 10 מעורבות 0 נקודות 0 12/10/08 #3 או קי עד כמה שידוע לי מבחנית חיבורים זה אוניברסלי.. כאילו כל הTV שהם 37 אינץ..יש להם חורים/מרווח שווה בחלק האחורי..או לפחות לרוב..
או קי עד כמה שידוע לי מבחנית חיבורים זה אוניברסלי.. כאילו כל הTV שהם 37 אינץ..יש להם חורים/מרווח שווה בחלק האחורי..או לפחות לרוב..
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 12/10/08 #4 תוודא את הענין במסך שלך, לא אצל כולם זה סטנדרטי.
oferT חבר משקיען הודעות 5,204 מעורבות 46 נקודות 48 13/10/08 #5 ברובם אלא מתקנים סטנדרטים. אני התקנתי מתקן תלייה פשוט ביותר למסך 50" ואין איתו שום בעיה.