LCD או פלזמה המלצה למסך טלוויזיה "42?

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
עד 7,000 ש"ח?
 

שימוש? ערוצי כבלים/יס? או גם תכני היי דפינישן?
 
השימוש כיום 100% הוט ו-DVD/VCR, בעתיד HD.

מישהו יכול להמליץ על הסמסונג LED?
 
לא ראיתי עדיין מסך שמציג בשידורי כבלים/יס איכות/תמונה טובה יותר ממסכי פנסוניק
וזה כולל את ה"קורה" שלי. אז אני רק יכול לשער מה השיפור שנקבל
מהדור החדש של פנסוניק שאו טו טו נוחת בארץ -לכן אני ממליץ
לך בחום לחכות להם.
 

לא ראיתי עדיין מסך שמציג בשידורי כבלים/יס איכות/תמונה טובה יותר ממסכי פנסוניק
וזה כולל את ה"קורה" שלי. אז אני רק יכול לשער מה השיפור שנקבל
מהדור החדש של פנסוניק שאו טו טו נוחת בארץ -לכן אני ממליץ
לך בחום לחכות להם.

1+
(Y)
 
לא ראיתי עדיין מסך שמציג בשידורי כבלים/יס איכות/תמונה טובה יותר ממסכי פנסוניק
וזה כולל את ה"קורה" שלי. אז אני רק יכול לשער מה השיפור שנקבל
מהדור החדש של פנסוניק שאו טו טו נוחת בארץ -לכן אני ממליץ
לך בחום לחכות להם.

"שלחתי" את רן לוי בתערוכת מינכן לצפות במסכים החדשים של פנאסוניק.
הוא דיווח לי שהפיוניר עדיין יותר טובות, למעט דגם אחד שכנראה משתווה בתמונה לפיוניר.

במחשבה שניה, אני רואה שהסמסונג LED יותר יקרה מהתקציב.
אתה מתכוון ל-G10/15?
ה-10 מחליפה את ה-80?
איפה אפשר להשיג 800 FHD בזול?

תומר
 
נערך לאחרונה ב:
קראתי את הכתבה של רן לוי ורק מחמאות היו לו לפנסוניק
נכון הוא ציין שרמת השחורים טובה "עדיין" בפיוניר
אבל אנחנו מדברים על דגמי העלית שאינם על הפרק מבחינתך כרגע.

בכל אופן יש שתי סדרות שיחליפו את הדגמים הקודמים {PV8 ו PV80}
והם G10 ו S10 ההבדלים הם בהחלקת תמונה טובה יותר
לטובת G10.

שווה לחכות, אני הייתי רוצה אחד לחדר עבודה שלי.:)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור