לא ראיתי עדיין מסך שמציג בשידורי כבלים/יס איכות/תמונה טובה יותר ממסכי פנסוניק
וזה כולל את ה"קורה" שלי. אז אני רק יכול לשער מה השיפור שנקבל
מהדור החדש של פנסוניק שאו טו טו נוחת בארץ -לכן אני ממליץ
לך בחום לחכות להם.
לא ראיתי עדיין מסך שמציג בשידורי כבלים/יס איכות/תמונה טובה יותר ממסכי פנסוניק
וזה כולל את ה"קורה" שלי. אז אני רק יכול לשער מה השיפור שנקבל
מהדור החדש של פנסוניק שאו טו טו נוחת בארץ -לכן אני ממליץ
לך בחום לחכות להם.