המלצה לטלויזית LED 50 - 55 ל-SD בעיקר, בלי 3D מחיר 10K+

  • פותח הנושא פותח הנושא danielel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danielel

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
מה דעתכם על
Sharp LC52LE705

אני מבין שהבעייה שם בעיקר ב-SD
 

אמנם אני אוהב מאוד פלזמות, אבל הגעתי למסקנה שהחדר מואר מדי. יש לי חלון שישתקף
 
http://www.shekem-electric.co.il/?CategoryID=555&ArticleID=148

יש לה מעבד מעולה
אין השתקפות בניגוד לטושיבה וסמסונג ,פנסוניק
גש לראות בחנות ותלחץ על מחיר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור