ltzik
חבר אתר
- הודעות
- 12
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
שבת שלום,
קודם כל אני אציג את עצמי. שמי איציק, 16, מת"א. שמעתי רק דברים טובים על הקהילה ועל אנשים מומחים בתחום כמו ליאור.
בעוד כשבועיים אני מתכוון לקנות טלויזיה.
לא רק שאני מתלבט איזה דגם ומותג לקנות, אני גם לא בטוח בגודל המסך.
ההתלבטות היא בין 32 אינץ' ל-37, המרחק מהמקום ישיבה למסך הוא 2.25-2.5 מטרים.
בקשר למותגים ולדגמים, ל-32 התקציב שלי הוא עד 5500 ש"ח בערך, ל-37, התקציב הוא עד 7500 ש"ח בערך.
התעסקתי יותר עם דגמי ה-32, אבל אני מניח שיש את אותם דגמים במידות גדולות יותר.
הנה כמה דגמים שיצרו אצלי התלבטות:
32P3000E של Sony.
LA32S81B של Samsung.
32C3500 של Toshiba.
או אחת מדגמי ה-32 של Itachi.
הטלויזיה תשמש לצפייה בכבלים, צפייה בסרטי Blue Ray והכי חשוב - Playstation 3. על איזו טלויזיה אתם ממליצים לי?(אם זאת 37 פשוט המליצו על אותו דגם רק בגודל 37 אינץ').
ושאלות בקשר לאחריות:
1.מה החשיבות של אחריות של יבואנים רשמיים?
2.אם מתגלים פיקסלים שרופים על המסך, האחריות הרשמית תחליף לי את הטלויזיה?
3.באתר Zap.co.il יש לצד החנויות המשוות תגים של יבואנים מורשים, נתקלתי בכמה חנויות שטוענות שהטלויזיה מגיעה עם אחריות רשמית של ישפאר, לדוגמא, ואין להם את התג ב-Zap.
שאלות בקשר לתמיכת HD:
1.האם יש הבדל כזה גדול בין HD Ready ל-Full HD?
2.מאיזה גדלים(באינצ'ים* מתחילים לראות את ההבדל?
תודה רבה לעונים!
קודם כל אני אציג את עצמי. שמי איציק, 16, מת"א. שמעתי רק דברים טובים על הקהילה ועל אנשים מומחים בתחום כמו ליאור.
בעוד כשבועיים אני מתכוון לקנות טלויזיה.
לא רק שאני מתלבט איזה דגם ומותג לקנות, אני גם לא בטוח בגודל המסך.
ההתלבטות היא בין 32 אינץ' ל-37, המרחק מהמקום ישיבה למסך הוא 2.25-2.5 מטרים.
בקשר למותגים ולדגמים, ל-32 התקציב שלי הוא עד 5500 ש"ח בערך, ל-37, התקציב הוא עד 7500 ש"ח בערך.
התעסקתי יותר עם דגמי ה-32, אבל אני מניח שיש את אותם דגמים במידות גדולות יותר.
הנה כמה דגמים שיצרו אצלי התלבטות:
32P3000E של Sony.
LA32S81B של Samsung.
32C3500 של Toshiba.
או אחת מדגמי ה-32 של Itachi.
הטלויזיה תשמש לצפייה בכבלים, צפייה בסרטי Blue Ray והכי חשוב - Playstation 3. על איזו טלויזיה אתם ממליצים לי?(אם זאת 37 פשוט המליצו על אותו דגם רק בגודל 37 אינץ').
ושאלות בקשר לאחריות:
1.מה החשיבות של אחריות של יבואנים רשמיים?
2.אם מתגלים פיקסלים שרופים על המסך, האחריות הרשמית תחליף לי את הטלויזיה?
3.באתר Zap.co.il יש לצד החנויות המשוות תגים של יבואנים מורשים, נתקלתי בכמה חנויות שטוענות שהטלויזיה מגיעה עם אחריות רשמית של ישפאר, לדוגמא, ואין להם את התג ב-Zap.
שאלות בקשר לתמיכת HD:
1.האם יש הבדל כזה גדול בין HD Ready ל-Full HD?
2.מאיזה גדלים(באינצ'ים* מתחילים לראות את ההבדל?
תודה רבה לעונים!
נערך לאחרונה ב: