המלצה לדאק

  • פותח הנושא פותח הנושא dlux
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

כל נושא האפסמפלינג וdsdזה קישקוש בלבוש !
99% מהחומר המוקלט הוא ברדבוק
אני יכול לומר לך שקובץ שמגיעה ב192 לא אומר שיהיה יותר טוב מ44 .
ישנם המון הקלטות רדבוק שמרסקות באיכות את כל האפ סמפלינג xrcd ושוט'
אני עברתי מממיר עם dsd לממיר שיודעה לנגן רק עד 192 וקפצתי 2 כיתות ברמה.
ממיר צריך להיות בנוי טוב אין קיצורי דרך זה המקור ולכן הכי רגיש .
קודם הייתי בודק איזה סגנון המרה לטעמי r2r או סברה (2 עולמות שונים )
הייתי מחפש משהו קצת יותר ותיק אבל בנוי לתפארת .
אגב הטרמיניטור לא מאוד יקר חדש ובנוי לתפארת.
 
ברשותי למפיזטור גולדן גייט מצב חדש ,מדהים.
אריק
0522-640-604
 

כל נושא האפסמפלינג וdsdזה קישקוש בלבוש !
99% מהחומר המוקלט הוא ברדבוק
אני יכול לומר לך שקובץ שמגיעה ב192 לא אומר שיהיה יותר טוב מ44 .
ישנם המון הקלטות רדבוק שמרסקות באיכות את כל האפ סמפלינג xrcd ושוט'
אני עברתי מממיר עם dsd לממיר שיודעה לנגן רק עד 192 וקפצתי 2 כיתות ברמה.
ממיר צריך להיות בנוי טוב אין קיצורי דרך זה המקור ולכן הכי רגיש .
קודם הייתי בודק איזה סגנון המרה לטעמי r2r או סברה (2 עולמות שונים )
הייתי מחפש משהו קצת יותר ותיק אבל בנוי לתפארת .
אגב הטרמיניטור לא מאוד יקר חדש ובנוי לתפארת.


צחי,

בנושא סגנון ההמרה, קרי R2R, Sigma Delta או FPGA לכול אחד מהם יש יתרונות וחסרונות, ניתן למצוא אוהדים ומקטרגים לכול אחת מהשיטות.

בנושא DSD vs. PCM הדברים תלויים קודם כל בהקלטה וביישום הפורמט ב DAC, אצלי מצאתי יתרונות בניגון קובצי DSD.
לגבי upsampeling מסכים עמך שלרוב מדובר ב nice to have ולא מעבר, אם כי גם כאן נתקלתי בלא מעט חריגים - שוב תלוי ביישום ב DAC (אצלי מצאתי שלעבוד ב bypass או המרה בזמן אמת ל DSD64 נשמעים הכי טוב לאוזני).

משהו נוסף שהייתי מציע להתחשב בו, DAC יקר יותר לא בהכרח יציג שיפור לעומת מכשיר זול ממנו, כבר יצא לי לשמוע DACים יקרים בהשוואה לדגמים זולים יותר (מאותו יצרן או אחרים) שהביאו אותי לשאול את עצמי היכן ההבדל והתמורה לכסף.

להבדיל מאנלוג שם התמורה לכסף נשמעת במהירות והתמורות כמעט ואינן קיימות (פטיפון טוב מלפני 15 שנים יכול להוות חוד חנית גם היום), בדיגיטל מרמת מחיר מסוימת ההתקדמות היא עקב בצד אגודל ואילו השינויים הטכנולוגים מגיעים בקצב מהיר, מה שגורם גם לDAC טוב להתיישן (כאן בעיני מצוי היתרון הגדול של DAC מבוססי FPGA הניתנים לשדרוג תוכנה) יחסית מהר לעומת שאר הרכיבים בסטאפ.
 

מעבר לזה שלא רשמתי דבר בנושא רכישה של המוצר, לפחות מדובר במוצר שאינו מזויף כמו חלק מהדברים שאתה רוכש ומתגאה ורץ להתגאות כאן.

אבל אתה מחרים את סין ״בכל מקרה לא רוכש מסין ביודעין בדיוק כפי שאיני טס לנופש בטורקיה.״

תחליט
 
אבל אתה מחרים את סין ״בכל מקרה לא רוכש מסין ביודעין בדיוק כפי שאיני טס לנופש בטורקיה.״

תחליט
חמוד, כנראה יש לך בעיה רצינית בהבנת הנקרא.
תמשיך לשחק בנדמה לי בצעצועים המזויפים שאתה רוכש ושחרר אותי ממך.
 

כל נושא האפסמפלינג וdsdזה קישקוש בלבוש !
99% מהחומר המוקלט הוא ברדבוק
אני יכול לומר לך שקובץ שמגיעה ב192 לא אומר שיהיה יותר טוב מ44 .
ישנם המון הקלטות רדבוק שמרסקות באיכות את כל האפ סמפלינג xrcd ושוט'
אני עברתי מממיר עם dsd לממיר שיודעה לנגן רק עד 192 וקפצתי 2 כיתות ברמה.

היי צחי,

אתה צודק, בהרבה מקרים קובץ רד בוק נשמע נפלא, ולעיתים טוב יותר מרמאסטרינג שלו בהיי רז או DSD.

אני גם מסכים אתך שהרעיון של אפסמפלינג דיי מגוחך, ובכל זאת הקשבתי קצת: גם למימוש בטרנספורט שלי, וגם בממיר שכבר שכחתי את שמו.
ואללה, אז לא רק שהרעיון לא משכנע, גם הסאונד היה לא משכנע.

ואז יצא לי לשמוע את HQPlayer וזה כבר היה דבר אחר.
הערך המוסף עבור קובץ מקור רד-בוק הוא אדיר.
(עבור קובץ מקור היי רז: פחות. הרבה פעמים גם קורה שאפסמפלינג מרד-בוק נשמע אצלי טוב יותר מאפסמפלינג מגרסת היי רז של אותו דיסק).

אז לאור ההערכה הגבוהה שלי אליך כמישהו שלא פוסל על הסף טכנולוגיות ביזאריות: נסה גם אפסמפלינג, אולי תאהב (לא בטוח).

רק כדי לחדד: כנראה הובנתי לא נכון כי כל התגובות אלי היו "לא צריך ממיר עם אפסמפלינג":
א. אני דיברתי על שרת אפסמפלינג וממיר Non Oversampling שתומך במהירויות גבוהות (מאוד)
ב. התקציב שהציג פותח השרשור מאפשר יותר "ממה שצריך", וטוב שכך!
 
נערך לאחרונה ב:
 

לומין t2 אחלה מכשיר (4500 יורו)
 

היי צחי,

אתה צודק, בהרבה מקרים קובץ רד בוק נשמע נפלא, ולעיתים טוב יותר מרמאסטרינג שלו בהיי רז או DSD.

אני גם מסכים אתך שהרעיון של אפסמפלינג דיי מגוחך, ובכל זאת הקשבתי קצת: גם למימוש בטרנספורט שלי, וגם בממיר שכבר שכחתי את שמו.
ואללה, אז לא רק שהרעיון לא משכנע, גם הסאונד היה לא משכנע.

ואז יצא לי לשמוע את HQPlayer וזה כבר היה דבר אחר.
הערך המוסף עבור קובץ מקור רד-בוק הוא אדיר.
(עבור קובץ מקור היי רז: פחות. הרבה פעמים גם קורה שאפסמפלינג מרד-בוק נשמע אצלי טוב יותר מאפסמפלינג מגרסת היי רז של אותו דיסק).

אז לאור ההערכה הגבוהה שלי אליך כמישהו שלא פוסל על הסף טכנולוגיות ביזאריות: נסה גם אפסמפלינג, אולי תאהב (לא בטוח).

רק כדי לחדד: כנראה הובנתי לא נכון כי כל התגובות אלי היו "לא צריך ממיר עם אפסמפלינג":
א. אני דיברתי על שרת אפסמפלינג וממיר Non Oversampling שתומך במהירויות גבוהות (מאוד)
ב. התקציב שהציג פותח השרשור מאפשר יותר "ממה שצריך", וטוב שכך!
 
היי צחי,

אתה צודק, בהרבה מקרים קובץ רד בוק נשמע נפלא, ולעיתים טוב יותר מרמאסטרינג שלו בהיי רז או DSD.

אני גם מסכים אתך שהרעיון של אפסמפלינג דיי מגוחך, ובכל זאת הקשבתי קצת: גם למימוש בטרנספורט שלי, וגם בממיר שכבר שכחתי את שמו.
ואללה, אז לא רק שהרעיון לא משכנע, גם הסאונד היה לא משכנע.

ואז יצא לי לשמוע את HQPlayer וזה כבר היה דבר אחר.
הערך המוסף עבור קובץ מקור רד-בוק הוא אדיר.
(עבור קובץ מקור היי רז: פחות. הרבה פעמים גם קורה שאפסמפלינג מרד-בוק נשמע אצלי טוב יותר מאפסמפלינג מגרסת היי רז של אותו דיסק).

אז לאור ההערכה הגבוהה שלי אליך כמישהו שלא פוסל על הסף טכנולוגיות ביזאריות: נסה גם אפסמפלינג, אולי תאהב (לא בטוח).

רק כדי לחדד: כנראה הובנתי לא נכון כי כל התגובות אלי היו "לא צריך ממיר עם אפסמפלינג":
א. אני דיברתי על שרת אפסמפלינג וממיר Non Oversampling שתומך במהירויות גבוהות (מאוד)
ב. התקציב שהציג פותח השרשור מאפשר יותר "ממה שצריך", וטוב שכך!

אין על HQplayer - שידרוג נהדר ומומלץ.
 

בהחלט
והדבר ממש חבל כשמדובר על חברה ברמה כמו של MSB
לך תהמר מה יהיה, לא בבית ספרי...

אנחנו לא יבואנים ואני מניח שאותם יבואנים מבינים שהם מפסידים עסקאות משום שאין אפשרות ללקוח להאזין להם, ועדיין אותם יבואנים לניסיונם מעדיפים להסתמך על שם מותג ולא על התנסות.

עבורי, יתכן ושמוצר X הוא הנחשק בעולם ועדיין לא יהיה לטעמי במידה וארכוש על עיוור, ולכן, החזקת דגם בסיסי להאזנה ממנו ניתן "לטעום" הוא must מבחינתי, בטח ככול שסכום המוצר עולה ועימו הסיכון שברכישה עיוורת.
 
יש ברשותי פטיפון פרוגקט עם ראש של אורטופון Quintet שחור MC (גם פונו של פרוגקט)
הסטאפ האנלוגי ברמה גבוהה
מחפש המלצה לדאק שיהיה באותה רמה או יותר
תקציב 20000-30000

במסגרת תקציבך אני יכול להציע לך את הממיר משולב סטרימר ופונו MOON 390 הקיים בתצוגה להאזנה :

https://www.arama-audio.com/product/פרה-ממיר-דיגיטלי-סטרימר-פונו-moon-390/
 
מה זה HQ player?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור