המלצה לדאק

  • פותח הנושא פותח הנושא dlux
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dlux

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
17
נקודות
8
יש ברשותי פטיפון פרוגקט עם ראש של אורטופון Quintet שחור MC (גם פונו של פרוגקט)
הסטאפ האנלוגי ברמה גבוהה
מחפש המלצה לדאק שיהיה באותה רמה או יותר
תקציב 20000-30000
 

לך תאזין למטרונום אצל ערן ופלייבק אצל עופר שחורי.
 
נערך לאחרונה ב:
DCS
 

מצטרף להמלצה המובלעת של מישל ואולי גם של איתי: בתקציב מכובד כמו שלך כדאי לשקול אפסמפלינג.
המלצה שלי: שרת HQPlayer embedded עם ספק כוח מתאים (לא זול) וממיר סינרגטי: אני עם למפיזטור (לא זול) אבל כנראה אפשר להגיע לתוצאות נפלאות גם עם T+A או Halo.
 
מצטרף להמלצה המובלעת של מישל ואולי גם של איתי: בתקציב מכובד כמו שלך כדאי לשקול אפסמפלינג.
המלצה שלי: שרת HQPlayer embedded עם ספק כוח מתאים (לא זול) וממיר סינרגטי: אני עם למפיזטור (לא זול) אבל כנראה אפשר להגיע לתוצאות נפלאות גם עם T+A או Halo.
לא ברור לי למה
יש מספיק ממירים היום שמגיעים לקצבים גבוהים
למה לקחת משהו ישן עם upsample ולא ממיר חדש שתומך בקצבים
 

Lampitazor Atlantic trp שווה שמיעה.
מהכיוון השני לגמרי- lumin t2 או x1. יחסוך לך גם את הסטרימר
 
לא ברור לי למה
יש מספיק ממירים היום שמגיעים לקצבים גבוהים
למה לקחת משהו ישן עם upsample ולא ממיר חדש שתומך בקצבים

היי דלוקס,
הממירים שציינתי לא כאלה ענתיקות אבל לא זה העניין.

לא מספיק שהממיר שלך יתמוך ב DSD 256 ומעלה, צריך גם לשלוח אליו סטרים כזה...
ההמלצה שלי היא לשקול אפסמפלינג (בנוסף לממיר).

ההמלצה שלי היא להשתמש בטכנולוגיית אפסמפלינג עדכנית ככל האפשר ולהשתדל לא להיות תלוי ביצרן ממירים אלא להעדיף את מי שעובד בסינרגיה עם אותה טכנולוגיית אפסמפלינג עדכנית ופתוחה.
 
תקציב מכובד, בתקציב הזה הזכירו את מטרונום, את לומין, dcs (מניח שכיד 2) ולמפיזטור - כולם מצוינים.
לסימאדיו moon יש מספר ממירים בגזרת המחיר, ה 680 מפתיע לטובה
אופציה פחות מוכרת בארץ Cary Audio DMS 600 - מכשיר התומך בכל פורמט/סקיילינג אפשרי.
וכן בשירותי הסטרימינג העיקריים, לגבי איכות הסאונד חפש reviews בעיתונות ופורומים בחו"ל.
 

נערך לאחרונה ב:
יש ברשותי פטיפון פרוגקט עם ראש של אורטופון Quintet שחור MC (גם פונו של פרוגקט)
הסטאפ האנלוגי ברמה גבוהה
מחפש המלצה לדאק שיהיה באותה רמה או יותר
תקציב 20000-30000

כתוב מהם חלקי המערכת שלך והאם הם מרצים אותך?
 

היי דלוקס,
הממירים שציינתי לא כאלה ענתיקות אבל לא זה העניין.

לא מספיק שהממיר שלך יתמוך ב DSD 256 ומעלה, צריך גם לשלוח אליו סטרים כזה...
ההמלצה שלי היא לשקול אפסמפלינג (בנוסף לממיר).

ההמלצה שלי היא להשתמש בטכנולוגיית אפסמפלינג עדכנית ככל האפשר ולהשתדל לא להיות תלוי ביצרן ממירים אלא להעדיף את מי שעובד בסינרגיה עם אותה טכנולוגיית אפסמפלינג עדכנית ופתוחה.
אם הקובץ בקצב רגיל, מה יעזור להפוך אותו לקצב גבוה?
סתם נראה לי מיותר
קח ממיר שתומך בכל הפורמטים עד קצבים גבוהים והוא ימיר את הקובץ לפי מה שבוא בפועל
 
תודה לכולם, יש כאן מספיק אופציות לבדוק
 

Denafrips terminator
יש לבדיקה בארץ ?
 

יש אחד אני חושב
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור