LCD הטלויזיה הזאת תתאים לארץ?

  • פותח הנושא פותח הנושא neta5050
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

neta5050

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום אני מעוניין לקנות את הדגם הבא:LG 55LX6500.
הטלויזיה הזאת משדרת בתדר של 50 הרץ אז השאלה היא שאם אני יחבר ממיר hd של יס או הוט אז זה יתאים לטלויזיה? כי אני קונה אותה מארה''ב.
 

אתה בטוח שהיא משדרת ב 50 הרץ ? אם כן אז היא מתאימה. אבל כדאי לבדוק שוב ולהיות בטוח
 
במידה ולא ,שווה לקנות מעבד וידאו כדוגמאת ה-DVDO EDGE
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור