N neta5050 חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 12/4/11 #1 שלום אני מעוניין לקנות את הדגם הבא:LG 55LX6500. הטלויזיה הזאת משדרת בתדר של 50 הרץ אז השאלה היא שאם אני יחבר ממיר hd של יס או הוט אז זה יתאים לטלויזיה? כי אני קונה אותה מארה''ב.
שלום אני מעוניין לקנות את הדגם הבא:LG 55LX6500. הטלויזיה הזאת משדרת בתדר של 50 הרץ אז השאלה היא שאם אני יחבר ממיר hd של יס או הוט אז זה יתאים לטלויזיה? כי אני קונה אותה מארה''ב.
פ פאדי חבר משקיען הודעות 643 מעורבות 1 נקודות 16 12/4/11 #2 אתה בטוח שהיא משדרת ב 50 הרץ ? אם כן אז היא מתאימה. אבל כדאי לבדוק שוב ולהיות בטוח
yuria אוהב את התחום הודעות 172 מעורבות 23 נקודות 18 17/4/11 #3 במידה ולא ,שווה לקנות מעבד וידאו כדוגמאת ה-DVDO EDGE